در برخی موارد که به عیب یابی پکیج دیواری می‌پردازید متوجه خواهید شد که مشکل از برد پکیج می‌باشد که باید تعمیر برد پکیج دیواری برای آن انجام شود. مطمئنا توانایی تعمیر برد پکیج دیواری را ندارید چرا که یک کار تخصصی و پیچیده است ولی با مطالعه مقاله آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری ممکن است بتوانید این کار را انجام دهید در ادامه با زرین سرویس همراه باشید.

برد پکیج دیواری چیست؟

برد پکیج دیواری در اصل مغز پکیج می‌باشد چرا که همه دستورات از آن گرفته می‌شود.
در واقع می‌گویم که رهبری تمام قطعات پکیج را به عهده دارد و زمانی که یکی از قطعات خراب شود با نمایش ارور بر روی صفحه نمایش علت خرابی را بروز می‌دهد.

برد پکیج دیواری

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری

 

تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور

برد پکیج دیواری ایران رادیاتور یکی از مهم ترین قطعات پکیج دیواری می‌باشد.
در ابتدا می‌خواهیم علت خرابی برد پکیج دیواری ایران رادیاتور را برای شما توضیح دهیم که می‌تواند علت خرابی سایر پکیج‌ها هم باشد چرا که قبل از اینکه شروع به تعمیر کنید باید علت را بدانید.

تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری

  • یکی از علت‌های خرابی برد پکیج دیواری که باید تعمیر برد پکیج دیواری برای آن انجام شود این است که برد پکیج گرد و خاک گرفته است و اجازه نمی‌دهد رله‌های پکیج به درستی کار کنند و باعث می‌شود برخی از قطعات برد پکیج سوخته شوند که در این حالت با استفاده از مولتی متر می‌توانید تمام آی سی، خازن و … را بررسی کنید و هر کدام از قطعات خراب بودند آن‌ها را تعمیر کنید.
  • یکی دیگر از دلایل خرابی برد پکیج دیواری که به تعمیر برد پکیج دیواری نیاز دارد این است که شیر آلات پکیج نشت کرده و آب به برد پکیج دیواری ایران رادیاتور نفوذ می‌کند زمانی که این اتفاق رخ می‌دهد به دلیل اینکه برد یک قطعه الکترونیکی است در برخورد با آب واکنش نشان می‌دهد و امکان اینکه قطعات سوخته باشند زیاد است.
    در این حالت برای تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور بهتر است به مرکز تخصصی عیب یابی و تعمیر پکیج دیواری ایران رادیاتور مراجعه کنید.
  • از دیگر علت‌های خرابی برد می‌تواند به اتمام رسیدن ساعت کاری قطعات روی برد باشد چرا که بیشتر قطعات الکترونیکی ساعت کاری دارند که پس از به اتمام رسیدن آن، آن قطعه دیگر نمی‌تواند به درستی کار کند.
    برای تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور در این حالت باید قطعات آن را تعویض کنید.

در این بخش می‌خواهیم به چند نکته اشاره کنیم که به شما کمک می‌کند که به تعمیر برد پکیج دیواری ایران رادیاتور دیگر نیاز نداشته باشید از مجموع نکات این است که از محافظ برق برای آن استفاده کنید و هم اینکه هر چند وقت یک بار سرویس پکیج را انجام دهید تا گرد و خاک نگیرد با رعایت این چند نکته می‌توانید از تعمیر برد پکیج دیواری جلوگیری کنید.

تعمیر برد پکیج دیواری بوتان

درباره تعمیر برد پکیج بوتان باید بگویم که کاملا عملکردی شبیه به پکیج ایران رادیاتور دارد.
در این بخش می‌خواهیم بیشتر شما را با تعمیر برد پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور آشنا کنیم.
یکی از مواردی که به مراتب برای تعمیر برد پکیج دیواری بوتان نیاز است بلد باشید تعویض یکی از قطعات روی برد است برای انجام این کار با استفاده از یک دستگاه به نام هوا گرم پایه‌های قطعات را که به برد وصل است گرم کرده و به آرامی‌آن را از برد جدا می‌کنید حواستان باشد که پایه‌های قطعه شکسته نشوند.

تعمیر برد پکیج دیواری بوتان

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری

تعمیر برد پکیج دیواری وایلانت

برای تعمیر برد پکیج دیواری وایلانت در برخی موارد که متوجه شدید مشکل از برد پکیج است باید همان قسمت جلوی پکیج را که پشت صفحه نمایش است را باز کنید و سپس برد را بررسی کنید و متوجه شوید مشکل پکیج شما از چیست؟
مشکل پکیج دیواری در این حالت می‌تواند سوختن خازن‌ها، خرابی آی سی، رگولاتور و … باشد.
با خرابی هر کدام از این قطعات می‌توانید آن‌ها را تعویض کنید ولی در برخی موارد مشکل پکیج شما به گونه ای است که با تعویض قطعات مشکل حل نمی‌شود و باید برد را به صورت کلی تعویض کنید و اگر برد به صورت جداگانه در بازار موجود نبود پکیج را تعویض کنید.

تعمیر برد پکیج دیواری وایلانت

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری

تعمیر برد پکیج دیواری لورچ

زمانی که پکیج شما خراب بود و توانایی کار کردن به صورت صحیح را نداشت باید تعمیر برد پکیج دیواری را انجام دهید.
علت‌های بروز مشکلات در پکیج می‌تواند سرویس نکردن پکیج دیواری، نشت آب به داخل برد، خرابی و یا سوختن بعضی از قطعات آن باشد.
برای تعمیر برد پکیج دیواری لورچ در صورتی که مشکل آن سرویس به موقع نباشد می‌توانید آن را سرویس کرده و سپس قطعاتی که با مشکل رو به رو شده اند را تعویض کنید.
تعمیر برد پکیج لورچ در صورتی که آب به آن نشت کرده باشد در برخی موارد می‌تواند غیر قابل تعمیر باشد چرا که آب به آی سی نفوذ کرده و دیگر قابل تعمیر نیست و اگر بخواهید همان آی سی را از بازار خریداری کنید برنامه نویسی آن را کسی نمی‌تواند انجام دهد در این حالت باید یک پکیج جدید خریداری کنید به جای اینکه تعمیر برد پکیج را انجام دهید.

تعمیر برد پکیج دیواری لورچ

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری

 

تعمیر برد پکیج دیواری ایساتیس

در برخی موارد پکیج ایساتیس ارورهایی می‌دهد که باید تعمیر برد پکیج دیواری برای آن انجام شود چرا که مشکل اصلی از برد است.
برای اینکه متوجه شوید ارور به برد مربوط می‌شود یا خیر می‌توانید به بانک ارور پکیج و یا دفترچه راهنما مراجعه کنید.
زمانی که ارور را خواندید می‌توانید به بررسی و سپس تعمیر برد پکیج ایساتیس خود بپردازید.
درباره تعمیر برد پکیج باید بگویم که بهتر است این کار را به متخصصین تعمیر برد پکیج دیواری بسپارید چرا که کار خطرناکی است و امکان برق گرفتگی در آن وجود دارد.
البته اگر تمایل دارید تعمیر برد پکیج را خودتان انجام دهید بهتر است که نکات ایمنی را رعایت کنید و قبل از شروع پکیج را از برق بکشید و از دستکش استفاده کنید.

تعمیر برد پکیج دیواری ایساتیس

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری

 

تعمیر برد پکیج دیواری آریستون

برای تعمیر برد پکیج دیواری آریستون در ابتدا باید پکیج را از برق خارج کرده و سپس همان قسمت که برد پشت آن قرار دارد را باز کنید.
در مرحله بعد تعمیر برد پکیج آریستون باید به بررسی برد و قطعات آن که یک کار تخصصی می‌باشد بپردازید.
در این مرحله از تعمیر برد پکیج می‌توانید هر قطعه ای که خراب است را تعویض کنید.

تعمیر برد پکیج دیواری آریستون

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری

هزینه تعمیر برد پکیج دیواری در انواع مختلف

هزینه تعمیر برد پکیج در انواع مختلف وابسته به نوع و مدل پکیج می‌باشد.
برخی از پکیج‌ها ایرانی اند و قطعات آن‌ها ارزان تر از آن پکیج‌هایی است که خارجی اند چرا که آن قطعات وارد می‌شوند و هزینه بالاتری دارند.

در صورتی که قصد دارید خودتان تعمیر برد پکیج دیواری را انجام دهید ما در این مقاله آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج دیواری را به صورت کامل برای شما توضیح دادیم همه آن‌ها را مطالعه کنید.

و اما در آخر ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای تعمیر برد پکیج دیواری، برد را به تیم متخصص و حرفه ای زرین سرویس در استان‌های تهران، شیراز، اصفهان، البرز، مشهد، مازندران، رشت و … بسپارید و از خدمات این شرکت بهره مند شوید.

اگر تمایل دارید از زرین سرویس برای تعمیر برد پکیج کمک بگیرید هم اکنون می‌توانید سفارش خود را از طریق همین سایت ثبت کنید.

هزینه تعمیر برد پکیج دیواری در انواع مختلف

آموزش تخصصی تعمیر برد پکیج