مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

قبل از توضیح در مورد مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ باید گفت، کولر گازی سامسونگ یکی از برندهای معتبر و خوب در مقایسه با سایر رقبای خود می‌باشد. سرویس کولر گازی سامسونگ یکی از امور ضروری پس از شش ماه کار کردن کولر گازی سامسونگ می‌باشد. در صورتی که سرویس کولر گازی سامسونگ در طولانی مدت انجام نشود تعمیر کولر گازی سامسونگ اجباری خواهد شد.

کولر گازی سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از شرکت‌هایی است که در گذشته تا کنون پیشرفت زیادی داشته است.
در ابتدا این شرکت صادرات سبزیجات، ماهی و … به چین داشته و با گذشت زمان توانسته وسایل برقی‌های پیشرفته ای که با بهترین برندها رقابت می‌کنند را به بازار ارائه کند.

زیبایی ظاهری برای همه ما اهمیت زیادی دارد و شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن این موضوع کولر گازی‌هایی طراحی کرده است. که حجم کمتر و شکل زیبا تری داشته اند و به زیبایی ظاهری محیط اطراف شما هم کمک می‌کند.

کولر گازی سامسونگ

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

محصولات شرکت سامسونگ مزایای زیادی دارند که در ادامه شما را با آن آشنا خواهیم کرد.

یکی از مزیت‌های کولر گازی سامسونگ وزن سبک، حجم کم و طراحی خاص آن است. که باعث شده این برند کولر گازی از سایر برندها متمایز کند.

یکی دیگر از مزایای کولر گازی‌های سامسونگ سیستم تهویه مطبوع سه بعدی است. سیستم تهویه هوا سه بعدی هوا را در همه جای اتاق پخش می‌کند. و قابلیت چرخش به همه نقاط را دارد که تنها 80 درصد کولرهای گازی این مزیت را دارند.

کولر گازی سامسونگ نسبت به سایر رقبای خود بیشتر رطوبت هوایی که به بیرون منتقل می‌کند را می‌گیرد.

سیستم سرمایشی گرمایشی کولر گازی قدرت زیادی در انجام وظایف خود یعنی خنک کردن و گرم کردن محیط دارد.

اصلا نگران این موضوع نباشید چرا که با مراجعه به مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی. (زرین سرویس) می‌توانید به راحتی مشکل کولر گازی خود را برطرف کنید.

تعمیر کولر گازی سامسونگ

زمانی که کولر گازی سامسونگ شما با مشکل روبرو می‌شود نیاز به تعمیر آن است. و زمانی که بخواهید تعمیر کولر گازی را انجام دهید. مطمئنا سوال برای شما پیش می‌آید که مشکل از چه قسمتی از کولر گازی می‌باشد؟برای عیب یابی کولر گازی سامسونگ

باید با توجه به مشکل پیش آمده کولر گازی سامسونگ را بررسی کنید و سپس تعمیر را انجام دهید.

تعمیرات تخصصی کولرگازی سامسونگ (SAMSUNG)

تعمیرات تخصصی کولرگازی سامسونگ (SAMSUNG )بیش از ۱۰ سال است که در مرکز ما انجام می‌گیرد. از آنجایی که قیمت‌های مرکز ما با توجه به هزینه‌های فعلی بازار و همچنین هزینه زمانی کاملا مقرون به صرفه است. بنابراین اگر تاریخ گارانتی دستگاه تان به تازه گی تمام شده است.

با توجه به سرعت و دقت و کیفیت بالای کار متخصصان این مرکز در مقایسه با هزینه دریافتی به نسبت سایر شرکت‌ها. بهترین انتخاب برای تعمیر و سرویس دهی متخصصان شرکت ما هستند. همین آلان کیفیت و هزینه‌ها را بررسی کنید و سپس تماس بگیرید.

عیب یابی کولر گازی سامسونگ

عیب یابی کولر گازی سامسونگ یکی از مواردی است. که باید انجام شود تا شما بتوانید پس از آن تعمیر کولر گازی سامسونگ را انجام دهید.

عیب یابی کولر گازی سامسونگ

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

 

  • روشن نشدن دستگاه

برای تعمیر کولر گازی سامسونگ در این حالت نیاز به انجام کار سختی نیست. چرا که ابتدا باید مواردی مانند پریز برق، دوشاخه و … را بررسی کنید.
اگر مشکل از این قسمت‌ها نبود باید اتصالات داخلی دستگاه را بررسی کنید. چرا که ممکن است اتصالات درونی آن قطع شده باشند در این حالت باید با استفاده از آمپرمتر اتصالات درونی را بررسی کرده و اگر قطع بودند برای تعمیر را وصل کنید.

  • باد گرم زدن کولر گازی سامسونگ

زمانی که این مشکل پیش می‌آید باید چند مورد مانند کمپرسور، فیلترها و شارژ گاز کولر گازی بررسی شود.
در ابتدا برای تعمیر باید فیلترها را بررسی کنید و اگر کثیف بودند آن‌ها را تعویض کرده و یا شستشو دهید.
در مرحله بعدی گاز کولر گازی سامسونگ را بررسی کنید و مطمئن شوید که گاز دارد اگر گاز کولر گازی کم بود آن را شارژ کنید در بیشتر مواقع مشکل می‌تواند همین باشد.
در آخر خرابی کمپرسور که پرهزینه ترین مشکل کولر گازی سامسونگ است.
تعمیر کمپرسور کار هر کسی نیست و یک کار تخصصی است و اگر آن را به دست هر کسی بسپارید ممکن است به آن لطمه وارد کنند و نیاز باشد به صورت کلی کمپرسور تعویض شود.

  • صدای زیاد کولر گازی سامسونگ

در برخی موارد مشکل کولر گازی سامسونگ سر و صدای آن است که در این حالت نیاز به تعمیر آن می‌باشد.
در اولین مرحله باید بگویم که ممکن است یکی از قطعات داخلی کولر گازی به فن گیر کرده باشد و با برخورد فن به آن سر و صدا ایجاد کند.
برای تعمیر کولر گازی سامسونگ در این حالت باید یونیت داخلی را باز کرده و فن را آزاد کنید.
در مرحله بعد ممکن است سینی که هوا ساز روی آن وصل است شل شده باشد و با کار کردن کولر گازی تکان بخورد و سر و صدا ایجاد کند.
می‌توانید پیچ‌ها را محکم کرده و مشکل را برطرف کنید.
و سایر مشکلاتی دیگر که با مراجعه به مرکز تعمیرات کولر گازی می‌توانید آن‌ها را برطرف کنید.

  • نشت آب از دستگاه

زمانی که با این مشکل روبرو می‌شوید باید به چند نکته مهم توجه کنید.
اینکه گاز کولر گازی کم شده و باعث یخ زدن در لوله‌های آن می‌شود و زمانی که کولر خاموش می‌شود یخ‌ها آب می‌شوند و کولر نشتی می‌دهد.
در مرحله بعد می‌تواند مشکل از این باشد لوله کثیف اند و باعث یخزدگی می‌شوند و زمانی که دما بالا می‌رود آب می‌شوند و از کولر گازی نشت می‌کند.
در این جا می‌توانیم بگویم که لوله‌های مسی سوراخ شده اند و به بیرون نشت می‌کنند.
در مواجه شدن با این مشکل باید گاز کولر گازی را شارژ کرده و یا لوله‌های آن را تعویض کنید.

عیب یابی و مشکلات کولر گازی سامسونگ

بیشتر مشکلاتی که برای کولر گازی شما به وجود می‌آیند ناشی از انجام ندادن خدمات سرویس کولر گازی سامسونگ در طولانی مدت می‌باشد که سپس باید با تعمیر آن، مشکل را برطرف کنید.

اگر مشکل کولر گازی سامسونگ شما از مجموع مشکلات گفته شده نبود می‌توانید از زرین سرویس برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی سامسونگ خود کمک بگیرید.

سرویس کولر گازی سامسونگ

برای استفاده از کولر گازی سامسونگ فقط نباید آن را خریداری کرده و نصب کنید چرا که اگر در مدت طولانی سرویس کولر گازی سامسونگ را انجام ندهید پس از مدتی مجبور به تعمیر آن خواهید بود.
در این بخش قصد داریم چگونگی سرویس کولر گازی سامسونگ را برای شما توضیح دهیم با ما همراه باشید.

مراحل سرویس کولر گازی سامسونگ

1. در ابتدا قبل از انجام هر کاری باید ایمنی را رعایت کرده و کولر گازی را از برق خارج کنید.

2. در مرحله اول سرویس کولر گازی سامسونگ باید قاب جلوی کویل را باز کرده و فیلترها را خارج کنید
در صورت لزوم آن‌ها را شستشو داده و یا تعویض کنید.

تمیز کردن و شستشو فیلتر کولر گازی سامسونگ

3. در مرحله بعدی باید کویل‌ها را آغشته به شیشه پاک کن و یا یک مواد شوینده کنید و پس از مدت زمان کمی‌آن را با یک فرچه و یا مسواک از هر گونه گرد و غبار و … بزدایید.

تمیز کردن کویل‌های کولر گازی سامسونگ

در ادامه مراحل سرویس کولر گازی سامسونگ

4. در این مرحله از سرویس کولر گازی سامسونگ پس از پاک کردن کویل‌ها با یک پارچه، باید شیلنگ‌ها و لوله‌های کولر گازی را بررسی کرده و آن‌ها را شستشو دهید.

نحوه سرویس و شستشو کولر گازی سامسونگ

5. در آخرین مرحله سرویس کولر گازی سامسونگ باید یونیت خارجی را باز کرده و به گونه ای که آب با کمپرسور برخورد نکند آن را شستشو دهید.

سرویس کولر گازی سامسونگ به همین راحتی انجام می‌شود ولی اگر دست به آچار نیستید این کار را انجام ندهید چرا که به دستگاه صدمه می‌زنید.
اما اگر این کار را انجام ندهید پس باید چگونه سرویس کولر گازی سامسونگ را انجام دهید؟
به شما پیشنهاد می‌کنیم که این کار را به زرین سرویس نمایندگی سرویس کولر گازی در تهران بسپارید.

خدمات زرین سرویس برای مشتریان خود

زرین سرویس مرکز تخصصی تعمیر و سرویس کولر گازی می‌باشد که به بهترین شکل ممکن خدماتی مانند تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ را به شما ارائه می‌دهد.
خدمات قابل ارائه زرین سرویس برای تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ:

  • شارژ گاز کولر گازی سامسونگ
  • تعمیر برد الکترونیکی
  • تعویض خازن
  • تعمیر کمپرسور
  • شستشوی یونیت داخلی و خارجی
  • تعویض فیلترها
  • تعمیر فن و رفع مشکلات آن
  • گرفتن نشتی آب از کولر گازی و …

در صورتی که کولر گازی سامسونگ شما با مشکل روبرو شد می‌توانید از تیم حرفه ای زرین سرویس برای دریافت این خدمات کمک بگیرید.

خدمات زرین سرویس برای سرویس و تعمیر کولر گازی

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ یک کار تخصصی است که اصولا بهتر است توسط نیروهای متخصص انجام شود چرا که ممکن است خودتان با انجام این کار صدمه به دستگاه وارد کنید.
و اما اگر بخواهیم سرویس و تعمیر کولر گازی خود را به نمایندگی تعمیر و سرویس کولر گازی بسپاریم چقدر هزینه باید بپردازیم؟
در جواب به این سوال می‌گویم که هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ با توجه به نوع و مدل کولر گازی شما و البته مشکلی که برای کولر گازی شما پیش آمده است تعیین می‌شود.
پس به همین خاطر است که ما در این بخش به هزینه دقیقی اشاره نمی‌کنیم.

در صورت نیاز به جزییات بیشتر در مورد قیمت و نحوه تعمیر کولر گازی به صفحه ” نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران ” مراجعه کنید.

 

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ

هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ چقدر است؟

هزینه تعمیر کولر گازی سامسونگ به عوامل مختلفی از جمله علت خرابی دستگاه، نیاز به تعویض یا تعمیر قطعات و… بستگی دارد و بعد از عیب یابی و بررسی دستگاه توسط متخصص به شما اعلام خواهد شد. تمامی‌هزینه‌های دریافتی از شما منصفانه و تحت نظارت این مجموعه می‌باشد و پس از پایان کار هزینه از شما دریافت خواهد شد.

علت پیشنهاد زرین سرویس به شما

زرین سرویس یکی از معتبرترین مراکز تخصصی تعمیر و سرویس کولر گازی در استان‌های تهران، مازندران، کرج، البرز، بومهن، ورامین، مشهد، رشت و … می‌باشد.

علت پیشنهاد زرین سرویس برای تعمیر کولر گازی سامسونگ به شما می‌تواند سابقه کار و کیفیت کار تعمیرکاران و سرویسکاران زرین سرویس باشد.

اما علاوه بر کیفیت زرین سرویس مزیت‌های دیگری مثل هزینه به صرفه تر و همچنین صرفه جویی در وقت شما می‌باشد.

منظور از صرفه جویی در وقت شما این است که شما هم اکنون می‌توانید سفارش خود را در همین سایت ثبت کنید و دیگر نیاز به تماس گرفتن و یا مراجعه به یک مکان خاص نیست.(کافیست که به “صفحه اصلی” یا “خانه” سایت وارد شوید)

اگر سفارش خود را برای تعمیر و سرویس کولر گازی سامسونگ خود هم اکنون ثبت کنید. مشاهده خواهید کرد که در کمترین زمان ممکن سرویسکاران ما به محل دلخواه شما مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز شما را به بهترین شکل ممکن انجام خواهند داد.

در مواقعی که کولر گازی سامسونگ شما دچار مشکلات (یخ زدگی کولر گازی، عدم سرمایش مناسب کولر گازی، سر و صدای کولر گازی، خاموش شدن ناگهانی کولر گازی و…) شد، برای تعمیر آن اقدام کنید.

هزینه سرویس و تعمیر کولر گازی سامسونگ به عوامل مختلفی همچون علت خرابی دستگاه و نوع قطعات کولر گازی سامسونگ بستگی دارد، لذا کولر گازی ابتدا توسط کارشناس عیب یابی شده و سپس قیمت تعمیر و سرویس آن به شما اعلام می‌گردد.

برای ثبت درخواست تعمیر کولر گازی سامسونگ می‌توانید از طریق “صفحه اصلی” زرین سرویس درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و با با شماره 44563422-021 تماس بگیرید.

شماره‌های تماس با زرین سرویس برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جنرال:  44563422-021 و 09904800054

برای دیدن ویدئوهای آموزشی از کانال ما در آپارات به آدرس زیر بازدید فرمائید:

https://www.aparat.com/zarinservice