نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جنرال

با فرا رسیدن فصل‌هایی مانند زمستان و تابستان. شما برای چکاپ کامل دستگاه خود به نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جنرال نیاز خواهید داشت.

اغلب افراد برای گرم کردن و یا خنک کردن محیط‌های ساختمانی و منازل مسکونی خود. از سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت استفاده می‌کنند. این سیستم تهویه مطبوع هوا به دلیل کارکرد و عملکرد خوبی که دارد علاوه بر اینکه در ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین در ساختمان‌های تجاری و اداری جهت عوض کردن هوای ساختمان نیز به کار برده می‌شود. و این سیستم سرمایشی و گرمایشی به دلیل سازگاری بالا با محیط‌های متنوع مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است.

سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت امروزه در جهان در برندهای معتبری تولید و به توزیع می‌رسد. که این سیستم امکان دارد به هر دلیل مانند دیگر سیستم‌های الکترونیکی دچار مشکل و اختلال شود.

در این مطلب ما قصد داریم اطلاعات کافی در مورد سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جنرال را برای شما بیان کنیم. شما میتوانید با کسب اطلاعات کافی به تعمیر و سرویس داکت اسپلیت جنرال در منازل خود بپردازید. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشد.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت در نمایندگی جنرال

یکی از بهترین برندهای باکیفیتی که می‌توان در بازارهای لوازم خانگی جهت خرید سیستم تهویه مطبوع هوا داکت اسپلیت معرفی کرد، داکت اسپلیت جنرال است.

این سیستم به دلیل سازگاری بسیار بالا با انواع محیط‌ها و  همچنین به دلیل ساخت باکیفیت دستگاه. می‌تواند مورد مناسبی برای ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری باشد.

اما ممکن است این دستگاه سرمایشی و گرمایشی به دلیل مکانیزم برقی و آبی که دارد مانند دیگر وسایل خانگی دچار اختلال و مشکلات مختلفی شود که با شناخت  کامل خطاها   می‌توانید  اقدام به تعمیر داکت اسپلیت خود در منازل و ساختمان‌ها کنید  و از هزینه‌های گزاف وارد شده و خسارت‌های جبران ناپذیر جلوگیری به عمل آوردید.

شایع‌ترین مشکلات سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جنرال کدامند؟

اگر شما سیستم تهویه مطبوع هوا داکت اسپلیت را از هر برند و شرکت معتبری خریداری کنید. این سیستم یک روز نیاز به استفاده از نمایندگی تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را خواهد داشت.

داکت اسپلیت جنرال همانند دیگر وسایل الکترونیکی امکان دارد دچار مشکلات و خطاهایی شود. بیشترین علت خطاها و مشکلات متعدد آن مربوط به عدم سرویس به موقع داکت اسپلیت در دوره‌های زمانی شش‌ماهه و یکساله میباشد.

همین سرویس نکردن به موقع مشکلات بزرگ تری را برای افراد به دنبال خواهد داشت. از شایع‌ترین مشکلاتی که می‌تواند برای سیستم داکت اسپلیت جنرال رخ بدهد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تولید باد گرم داکت اسپلیت جنرال

یکی از معضلات بزرگ داکت اسپلیت جنرال تولید باد گرم دستگاه در فصل تابستان و گرم نکردن محیط در فصل زمستان است. این مورد دلایل مختلفی مانند نشتی لوله‌ها، اتصالی در برد اصلی دستگاه. مسدود شدن لوله‌های آب، یخ زدگی لوله‌های مسی و…. دارد. که در صورت اقدام به سرویس و تعمیر به موقع در نمایندگی‌ داکت اسپلیت جنرال  این مشکل حل خواهد شد.

  • اتصالی در برق‌ها و سیم‌کشی داکت اسپلیت جنرال

اتصالی کردن در برق‌ داکت اسپلیت جنرال امکان دارد به دلیل عدم درستی سیم‌کشی دستگاه در هنگام نصب و پیاده سازی. و همچنین مشکل از فیوز اصلی دستگاه  داکت اسپلیت باشد. که باید توسط تعمیرکاران و سرویس‌کاران نمایندگی داکت اسپلیت جنرال تست و بررسی شود. و در صورت امکان بروز هر گونه اختلال در سیم‌کشی و برق‌ها آن را جستجو و  عیب یابی می‌کنند.

  • روشن و خاموش نشدن داکت اسپلیت جنرال

زمانی که برد اصلی دستگاه داکت اسپلیت و یا ترموسات دستگاه دچار اختلال می‌شود. مشکلاتی مانند روشن و خاموش نشدن داکت اسپلیت نمایان خواهد شد. که در صورت مواجعه شدن با این مشکل  باید تمام ورودی‌ها و اتصالات برقی دستگاه داکت اسپلیت چک شود. و در صورت سوخته شدن و از کارافتادگی باید برد اصلی و یا ترموسات توسط تعمیرکاران و سرویس‌کاران تعمیر گردد.

  • نشتی لوله‌های آب داکت اسپلیت جنرال

هنگام استفاد طولانی مدت از داکت اسپلیت جنرال و سرویس نکردن به موقع دستگاه به صورت دوره‌ای. امکان نشتی و ترکیدگی لوله‌های آب در این دستگاه وجود دارد. اگر نشتی لوله‌ها تشخیص داده نشود مشکلات بزرگ‌تری مانند سوختگی کمپرسور، سوختگی برد اصلی. خرابی خازن‌ها و مقاومت‌های دستگاه را  به دنبال خواهد داشت.

این موضوع میتواند خسارت‌های جبران ناپذیری به سیستم سرمایشی و گرمایشی داکت اسپلیت شما وارد خواهد شد، در صورت تشخیص نشتی لوله‌های آب تعمیرکاران و سرویس‌کاران نمایندگی داکت اسپلیت جنرال اقدام به تعمیر و تعویض لوله‌ها و پمپ اصلی این دستگاه می‌کنند و مشکل را به صورت کاملا حرفه‌ای رفع خواهند کرد.

  • نمایش ارورها و خطا‌های سیستمی‌روی صفحه نمایشگر

نمایش ارورها و خطاهای داکت اسپیلت جنرال بر روی صفحه نمایشگر هر کدام نشانه یک خطا و یک مشکل در قطعات این سیستم می‌باشد که در دفترچه مربوطه این دستگاه لیست کامل ارور داکت اسپلیت جمع‌آوری شده و با مراجعه به این دفترچه می‌توانید تشخیص دهید که خطاهای نمایش داده شده روی صفحه نمایشگر مربوط به کدام قطعه از دستگاه می‌باشد.

  • مسدود شدن لوله‌های آب داکت اسپلیت جنرال

به دلیل لوله‌کشی که در داخل دستگاه داکت اسپلیت جنرال پیاده سازی شده و آبی که از طریق لوله‌ها عبور می‌کند احتمال رسوب گرفتگی در لوله‌ها بسیار زیاد خواهد بود و باید رسوب‌گیری و تخلیه دستگاه هر شش‌ماه یکبار یا سالانه به صورت دوره‌ای و مرتب انجام شود. اگر رسوب‌گیری و تخلیه لوله‌ها عقب افتاده شود باعث ترکیدگی و نشتی لوله‌های آب خواهد شد و عملکرد و راندمان سیستم پایین خواهد آمد.

  • از کار افتادگی ترموسات دستگاه داکت اسپلیت جنرال

خرابی ترموسات و یا از کارافتادگی ریموت دیواری داکت اسپلیت جنرال می‌تواند از اتصالی برق‌ها و سیم‌کشی‌ها و همچنین پریدن متعدد فیوز اصلی دستگاه باشد. که به مرور زمان باعث از کارافتادگی این قطعه می‌شود و باید علت از کارافتادگی این قطعه توسط تعمیرکاران و سرویس‌کاران نمایندگی این دستگاه بررسی و تشخیص داده شود و در صورت نیاز اگر قطعه احتیاج به تعمیر و تعویض داشت باید توسط تعمیرکاران مجرب تعمیر گردد.

  • سوختگی و اتصال برد اصلی داکت اسپلیت جنرال

از مهم‌ترین مشکلاتی که  برای داکت اسپلیت جنرال اتفاق می‌افتد سوختگی و یا اتصالی در برد اصلی این دستگاه است. یکی از عوامل مهم سوختگی و اتصالی این قطعه مربوط به نوسانات و اتصالی برق‌های داخلی داکت اسپلیت می‌باشد. همین امر باعث روشن و یا خاموش نشدن این سیستم سرمایشی و گرمایشی می‌شود. که بهتر است، جهت رفع اساسی این مشکل از تعمیرکاران و سرویس‌کاران مجرب و ماهر نمایندگی داکت اسپلیت جنرال استفاده کنید.

  • تمام شدن گاز داکت اسپلیت جنرال

تمام شدن گاز داکت اسپلیت جنرال یکی از مواردی است که باید هر دوره آن را مورد بررسی قرار داد و توجه ویژه‌ای به آن داشت زیرا با تمام شدن گاز داکت اسپلیت عملکرد و کارکرد این سیستم پایین می‌آید و علاوه بر آن لوله‌های مسی این دستگاه دچار یخ زدگی می‌شوند. تعمیر و شارژ کردن داکت اسپلیت جنرال مانند تعمیر کولر گازی جنرال باید توسط سرویس‌کاران نمایندگی این دستگاه انجام پذیرد زیرا شارژ کردن گاز دستگاه داکت اسپلیت بستگی به اندازه مخرن تعیین شده دستگاه دارد که باید توسط سرویس‌کاران و تعمیر کاران مجرب  اندازه‌گیری و شارژ شود.

انواع خدمات و سرویس‌دهی نمایندگی داکت اسپلیت جنرال

  • شارژ کردن دوره‌ای مخزن گاز داکت اسپلیت
  • شستشوی فیتلرهای هوا
  • تخلیه لوله‌های رسوب گرفته شده
  • تعمیر و تعویض قطعات سوخته شده
  • عیب‌یابی و بررسی نشتی لوله‌های آب
  • نصب و راه اندازی دستگاه داکت اسپلیت
  • رفع اتصالات برقی و سیم کشی‌های مربوطه
  • تمیز کردن فن‌های موتور داخلی دستگاه
  • و…

هزینه تعمیر و سرویس کردن داکت اسپلیت جنرال چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیر و سرویس کردن داکت اسپلیت جنرال

یکی از بیشترین سوالاتی که برای اکثر افراد در هنگام تعمیر و سرویس داکت اسپلیت جنرال رخ می‌دهد، این است که محاسبه هزینه سرویس کردن این دستگاه به چه صورت انجام می‌شود. باید گفت که برآورد و محاسبه هزینه تعمیر و سرویس داکت اسپلیت جنرال بستگی به تعداد سرویس‌کاران، مقدار زمان صرف شده جهت تعمیر و سرویس، تعداد قطعات تعویض و تعمیر شده و هم چنین به نوع مشکل در دستگاه بستگی دارد که تمام این موارد در برآورد و محاسبه هزینه سرویس و تعمیر داکت اسپلیت دخیل می‌باشد.

تعمیر، سرویس، نصب و راه اندازی داکت اسپلیت از هر برند و شرکتی نیاز به  تکنسین‌هایی با دانش و مهارت لازم را می‌طلبد. که باید به صورت کاملا حرفه‌ای انجام شود یکی از بهترین و مجرب‌ترین مراکز و نمایندگی‌هایی که می‌تواند کامل‌ترین خدمات تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را برای مشتریان خود ارائه دهد. مرکز تخصصی زرین سرویس است که با بهترین سرویس‌کاران ارزنده‌ترین خدمات را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد.

شماره‌های تماس با زرین سرویس برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جنرال:  44563422-021 و 09904800054

برای دیدن ویدئوهای آموزشی از کانال ما در آپارات به آدرس زیر بازدید فرمائید:

https://www.aparat.com/zarinservice