بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402

داکت اسپلیت یکی از سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی است که می‌خواهیم. در این مقاله شما را با بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 آشنا کنیم. بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 برندهای اوجنرال، سامسونگ، ال جی، هیتاچی، گری و … می‌باشند. در واقع اگر قصد خرید داکت اسپلیت دارید باید با بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 آشنا شوید.

داکت اسپلیت چیست؟

در این بخش می‌خواهیم به شما بگویم که به صورت کلی کاربرد داکت اسپلیت چیست و عملیات سرمایشی گرمایشی آن را برای شما شرح دهیم.

داکت اسپلیت سیستم گرمایشی و سرمایشی قوی است که برای هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ادارات و … به کار می‌روند.

"<yoastmark

داکت اسپلیت از دو بخش کندانسور و هواساز تشکیل می‌شود. که کندانسور در محیط بیرونی و هواساز درون سقف کاذب جایگذاری می‌شود.

سیستم سرمایشی داکت اسپلیت مانند کولر گازی عمل می‌کند و عملیات سرمایش به وسیله کندانسور انجام شده. و به هواساز انتقال داده می‌شود و در آخر به کمک فن و پس از گذر از فیلتر به محیط بیرون انتقال داده می‌شود.

و اما درباره سیستم گرمایشی باید بگویم که درون داکت اسپلیت یک کویل آب گرم وجود دارد. که آب پس از گرم شدن به وسیله پکیج یا موتورخانه به داکت اسپلیت انتقال داده می‌شود. و گرمای تولید شده به وسیله فن به محیط انتقال داده می‌شود.

اگر قصد خرید داکت اسپلیت دارید بهتر است که این مقاله را مطالعه کنید. تا با بهترین و پر فروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 آشنا شوید.

بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت در سال 1402

بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 داکت اسپلیتی است که طبق آمار گرفته شده بین مردم طرفداران زیادی داشته است.

"<yoastmark

بهترین داکت اسپلیت با توجه به برند آن‌ها برنده‌های توشیبا،‌هایسنس. هیتاچی، پاناسونیک، سامسونگ، ال جی، دایکین، مدیا، اجنرال، گری و … می‌باشند.

یکی از بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال1402 برند سامسونگ می‌باشد. داکت اسپلیت سامسونگ با طراحی بسیار زیبا و باریک به بهترین نحو در سقف کاذب جاگیر شده. و به بهترین نحوه ممکن محیط را گرم و سرد می‌کند.

از بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 باید به داکت اسپلیت‌های ال جی اشاره کنیم. ال جی یکی از معتبر ترین برندهای وسایل برقی در بازار می‌باشد. و داکت اسپلیت این برند مانند سایر وسایل دیگر آن طرفداران زیادی دارد.

اوجنرال یکی از بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 می‌باشد.

به طور کلی برند اوجنرال در زمینه تولید سیستم‌های سرمایشی پیشرفت چشمگیری داشته است و هم چنین داکت اسپلیت آن هم طرفداران زیادی دارد که در سال 1402 از آن استقبال کرده اند.

در صورتی که داکت اسپلیت خود را خریداری کردید و در نصب آن دچار مشکل شدید می‌توانید از نمایندگی نصب، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت در استان‌های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، رشت، گرگان، گیلان، مازندران، مشهد و … کمک بگیرید.

همچنین برای نصب داکت اسپلیت نمایندگی زرین سرویس در زمینه نصب، تعمیر و سرویس انواع برندهای مختلف داکت اسپلیت فعالیت دارد.

راهنمای خرید بهترین داکت اسپلیت

در ادامه به مواردی که باید توجه شود این است که به برچسب صرفه جویی انرژی توجه کنید اگر گروه A و B باشد بهتر است چرا که در مصرف برق هم صرفه جویی می‌شود.

"<yoastmark

یکی از دیگر مواردی که پرفروش ترین داکت اسپلیت باید داشته باشد صدای کم آن است.

شما با توجه به دفترچه آن می‌توانید کم یا زیاد بودن صدای آن را تشخیص دهید.

صدای آن با حروف لاتین dba به منظور دسیبل نوشته می‌شود و میزان متوسط آن بین 50 تا 55 می‌باشد یکی از راه‌های شناخت بهترین داکت اسپلیت است.

یکی از دیگر موارد برای انتخاب پرفروش ترین داکت اسپلیت این است که داکت اسپلیت اینورتر باشد.

داکت اسپلیت نوع اینورتر نسبت به داکت اسپلیت معمولی کم مصرف تر است با این تفاوت که در هنگام خرید گران تر است ولی به صورت کلی داکت اسپلیت اینورتر بسیار بهتر از داکت اسپلیت معمولی است.

در آخرین مرحله باید بگویم برای انتخاب بهترین و پرفروش ترین داکت اسپلیت سال 1402 باید کمپرسور آن را مطابق با محیط خود انتخاب کنید.

در انواع مختلف داکت اسپلیت سه نوع کمپرسور وجود دارد که در ادامه شما را با آن‌ها آشنا می‌کنیم.

در صورتی که منطقه گرم و مرطوب باشد باید داکت اسپلیت دارای کمپرسور پیستونی باشد.

در مناطقی با آب هوای معتدل معمولا کمپرسور داکت اسپلیت باید از نوع روتاری باشد.

یکی از این کمپرسورها اسکرال می‌باشد که مناسب برای تمام آب و هوا می‌باشد.

تفاوت داکت اسپلیت با اسپلیت

به صورت کلی اسپلیت همان کولر گازی است.
داکت اسپلیت و اسپلیت از دو قسمت کندانسور (یونیت خارجی) و هواساز (یونیت داخلی) تشکیل شده اند که کندانسور آن‌ها شبیه به هم است و وابسته به مدل آن بزرگ یا کوچک اند.
تفاوت داکت اسپلیت با کولر گازی در یونیت داخلی آن‌ها است.

"<yoastmark

یونیت داخلی داکت اسپلیت به صورت توکار درون سقف کاذب قرار می‌گیرد و به وسیله کانال‌ها باد گرم یا سرد را به محیط انتقال می‌دهد.
در صورتی که یونیت داخلی کولرگازی یا اسپلیت دیواری است و از همان جا باد گرم یا سرد را به محیط می‌دهد.
و البته باید بدانید که داکت اسپلیت برای تهویه مطبوع چند اتاق درون اداره، کارخانه، بیمارستان و … مورد استفاده قرار می‌گیرد در صورتی که اسپلیت فقط محیط اطراف خودش را خنک و یا گرم می‌کند.

هزینه نصب، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت

شرکت زرین سرویس که در زمینه نصب، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت فعالیت دارد با توجه به نوع و مدل داکت اسپلیت نصب شده هزینه آن را معلوم می‌کند.

در صورتی که می‌خواهید داکت اسپلیت، اسپلیت و هر گونه سیستم سرمایشی و گرمایشی درون محیط خود نصب کنید. می‌توانید از تکنسین‌های حرفه ای ما کمک بگیرید.

زرین سرویس خدمات تمامی‌برندهای داکت اسپلیت را به بهترین شکل ممکن در استان‌های شیراز. اصفهان، مشهد، تهران، ورامین، رشت، گرگان، گیلان، البرز و … انجام می‌دهد.

برای ثبت سفارش می‌توانید با اپراتور‌های ما در تماس باشید و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید.

برای دیدن ویدئوهای آموزشی از کانال ما در آپارات به آدرس زیر بازدید فرمائید:

https://www.aparat.com/zarinservice