شرکت زرین سرویس نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در تهران و البرز و دیگر شهرها می‌باشد که در زمینه نصب ماشین لباسشویی ،­ تعمیر ماشین لباسشویی و سرویس ماشین لباسشویی در انواع برند‌های مختلف از جمله دوو، ال جی، پاکشوما، سامسونگ، بوش، اسنوا، آبسال و … فعالیت دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با سرویس،­­نصب و تعمیر ماشین لباسشویی در انواع برند‌های مختلف آشنا کنیم.

نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی قابلیت خدمات انواع لباسشویی‌ها را از جمله لباسشویی دوقلو،­ لباسشویی در جلو، ­لباسشویی در بالا، لباسشویی صنعتی و لباسشویی خانگی دارد.
در ادامه با ما همراه باشید تا شما را به طور کلی با تعمیر ماشین لباسشویی،­نصب ماشین لباسشویی و سرویس لباسشویی آشنا کنیم.
در صورتی که قادر به انجام خدمات نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی خود نیستید می‌توانید با نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی (زرین سرویس) تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن تکنسین‌های حرفه‌ای زرین سرویس در محل مورد نظر شما حاضر شده و مشکل ماشین لباسشویی شما را رفع کند.

نصب،­­تعمیر و سرویس انواع برند لباسشویی

نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی زرین سرویس قادر به نصب،­تعمیر و سرویس انواع برند لباسشویی از جمله دوو، ال جی، ­سامسونگ،­ پاکشوما،­ اسنوا­، ­­بوش، ­­میدیا، ­ایندزیت، ­زیرووات، ­­بکو و … می‌باشد.
نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی کار هر کسی نیست و نباید این کار را به افراد کار نابلد بسپارید چرا که به قطعات ماشین لباسشویی شما آسیب وارد می‌کنند و قطعات آن‌ها در صورتی که خراب شوند باید به طور کلی تعویض شوند قطعاتی مانند موتور در صورتی که خراب شوند هزینه ی سنگینی به بار می‌آورد.
نصب،­تعمیر و سرویس انواع برند لباسشویی در استان‌های تهران و البرز و دیگر شهرها توسط تیم حرفه ای و کار بلد زرین سرویس در محل مورد نظر شما در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

­چه زمانی به نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی نیاز داریم؟

در جواب این سوال که ­چه زمانی به نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی نیاز داریم؟ باید بگویم که یکی از نیاز‌های روزمره ی انسان‌ها ماشین لباسشویی است چرا که در صورت خرابی یا موجود نبودن آن خودتان باید زحمت شستشوی لباس­ تان را بکشید که کاری وقت گیر و خسته کننده است.

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

زمانی که شما تازه لباسشویی تان را خریداری کرده اید و به خانه تان می‌برید به این فکر می‌افتید که چگونه لباسشویی خود را نصب کنیم؟ و زمان آن رسیده که می‌فهمید به نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی نیاز داریم باید برای شما بگویم که زرین سرویس در کمترین زمان متخصصان نصب ماشین لباسشویی را به محل مورد نظر شما می‌فرستد و شما را برای نصب ماشین لباسشویی تان یاری می­ رساند.
برای تعمیر ماشین لباسشویی باید بگوییم که شما زمانی به تعمیر کاران ماشین لباسشویی نیاز پیدا می‌کنید که لباسشویی تان با ایراد جدی روبه ­رو شده باشد از جمله اینکه سروصدای زیادی تولید کند، درب ماشین لباسشویی باز نشود،خشک کن لباسشویی کار نکند و … آن زمان است که باید با یک نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی معتبر مانند زرین سرویس تماس بگیرید تا مشکل لباسشویی شما را برطرف کند.
یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه داشته باشید و بدانید که به آن نیاز است سرویس ماشین لباسشویی می­ باشد که باید هر شش ماه و یا سالی یک بار انجام شود.
سرویس ماشین لباسشویی اینگونه است که اجزای ماشین لباسشویی مانند لاستیکی که دور در لباسشویی قرار گرفته تعویض شود، پمپ تخلیه بررسی و در صورت وجود مشکل تعمیر و یا تعویض شود، چک کردن شیر­الکتریکی و تعویض و یا تعمیر آن و … انجام می­ شود.
در ادامه با ما همراه باشید تا سرویس ماشین لباسشویی را به صورت کامل برای شما توضیح دهیم و در صورتی که مایل هستید می‌توانید با یک تماس این کار را به زرین سرویس بسپارید.

خدمات قابل ارائه زرین سرویس

زرین سرویس نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در استان‌های تهران و البرز و رشت و مازندران و گرگان و اصفهان و مشهد و دیگر استان‌های ایران می‌باشد.
خدماتی که زرین سرویس ارائه می­ دهد از جمله نصب ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین لباسشویی و همچنین سرویس ماشین لباسشویی است این خدماتی که گفتیم فقط در برای ماشین لباسشویی است.

زرین سرویس نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

باید بگوییم که زرین سرویس قادر به ارائه خدماتی از جمله تعمیرات لوازم خانگی در انواع مختلف با برند‌های مختلف مانند: نصب،­تعمیر و سرویس داکت اسپلیت، نصب،­تعمیر و سرویس کولر گازی، نصب،­تعمیر و سرویس سیستم گرمایشی، نصب،­تعمیر و سرویس کولر آبی و … می‌باشد.
شما می­ توانید جهت دریافت هرگونه از این خدمات سفارش خود را ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن تیم حرفه ­ای و با سابقه­ ی زرین سرویس به محل مورد نظر شما آمده تا شما از خدمات بی نظیر آن‌ها بهره ببرید.

نصب ماشین لباسشویی

نصب ماشین لباسشویی که یکی از امور مهم برای لباسشویی است چرا که در صورت غیر اصولی نصب کردن ماشین لباسشویی باعث بروز مشکل در آینده آن شده و پس از مدت کوتاهی باید تعمیر ماشین لباسشویی صورت گیرد و بخاطر این موضوع است که باید این کار را به متخصصین کار بلد بسپارید.
زرین سرویس نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در تهران و البرز و رشت و مازندران و گرگان و اصفهان و مشهد و دیگر شهرها دارد که یکی از با سابقه ترین و معتبر ترین شرکت‌ها در این زمینه است.

 نصب ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

در ادامه می­ خواهیم شما را با نصب ماشین لباسشویی به طور کامل آشنا کنیم.
قبل از خرید ماشین لباسشویی باید به چند نکته مهم توجه کنید که یکی از آن‌ها محل قرار گیری ماشین لباسشویی شماست و باید متناسب با آن ماشین لباسشویی تان را انتخاب کنید چرا که در صورتی که مکان قرار گیری آن کوچک باشد برای نصب ماشین لباسشویی با مشکل مواجه خواهید شد و همچنین برچسب انرژی آن که بهتر است A باشد تا در مصرف برق هم صرفه جویی شود.
باید به این نکته هم در هنگام نصب ماشین لباسشویی توجه داشته باشید که ماشین لباسشویی تان را در مکان‌های سرد و یا کنار پکیج، گاز و وسایل گرمایشی نصب نکنید همچنین لباسشویی باید تراز باشد در غیر اینصورت به زودی با مشکل رو­به ­رو خواهد شد.
قبل از نصب باید محیطی که می­ خواهید لباسشویی را در آن­ جا نصب کنید با توجه به نکات گفته شده انتخاب کنید و باید از قبل لوله کشی مناسب لباسشویی انجام شده باشد.
در اولین مرحله ی نصب ماشین لباسشویی باید پایه‌های متحرک ماشین لباسشویی را به درستی ببندید چرا که با استفاده از آن‌ها می‌­توانید لباسشویی خود را تراز کرده تا هیچ مشکلی برای آن به وجود نیاید.
پایه­‌های متحرک یکی از مهم ترین قطعات در نصب ماشین لباسشویی اند در صورتی که به درستی نصب نشوند باعث ایجاد سر­وصدا در هنگام کار کردن ماشین می­ شود.
برای تنظیم پایه متحرک‌ها بهتر است که از یک تراز استفاده کنید و اگر می‌خواهید پایه‌ها بالا بروند به سمت عقربه‌های ساعت آن­‌ها را بچرخانید و اگر می­ خواهید ارتفاع آن کم شود برعکس عمل کنید.
در عکس زیر یک پایه متحرک جدا از ماشین لباسشویی مشاهده می‌کنید ولی پایه‌های متحرک لباسشویی زیر خودش نصب شده ­اند.

نصب ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

مرحله­ ی دوم نصب ماشین لباسشویی نصب لوله‌های آب و شیر تخلیه است که باید با دقت انجام شود که نشتی نداشته باشند و چکه نکنند.
در صورتی که شیلنگ­‌های نصب شیر آب با ماشین لباسشویی کوتاه اند شیلنگ‌های جدید تهیه کنید و از آن­‌ها استفاده کنید.
با توجه به دفترچه­ ی نصب ماشین لباسشویی شیلنگ‌ها را به لباسشویی وصل کنید و با استفاده از نوار تفلون آن‌ها را محکم کنید.
و سپس در این بخش از نصب ماشین لباسشویی لوله تخلیه ماشین لباسشویی را با دقت وصل کنید تا از چکه­ ی آب آلوده در منزل­ تان جلوگیری شود.
در عکس زیر عکس شیر آب متصل شده را در سمت چپ و لوله تخلیه را در سمت راست مشاهده می‌کنید.

نصب ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

در آخرین مرحله ی نصب ماشین لباسشویی می‌توانید آن را به صورت تستی روشن کنید و از آن بهره ببرید.
پس از نصب ماشین لباسشویی و راه اندازی آن در هنگام کار کردن آن را چک کنید نباید لرزش داشته باشد و لوله‌های آن چکه کنند و در صورتی که با این موارد مواجه شدید باید تعمیر ماشین لباسشویی انجام شود.

از خدمات حرفه ای زرین سرویس نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی است و در صورتی که خودتان قادر به نصب ماشین لباسشویی تان نیستید با ما تماس بگیرید.

تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی یک کار تخصصی است که باید این کار به تعمیرکاران حرفه­ ای سپرده شود زرین سرویس با داشتن کادری مجرب و حرفه ای یکی از نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی در انواع برند­های مختلف می­ باشد در ادامه با ما همراه باشید تا به شما بگویم در چه صورتی باید تعمیر ماشین لباسشویی انجام شود.

تعمیر ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

مشکلاتی در لباسشویی که باید تعمیر ماشین لباسشویی انجام شود از جمله:

  • زمان سنج لباسشویی به درستی تایم را نشان ندهد و کار نکند.
  • در حین شستشو سرو صدا و لرزش زیاد داشته باشد .
  • خشک کن ماشین لباسشویی به درستی لباس­‌ها را خشک نکند.
  • دیگ ماشین لباسشویی نچرخد باید تعمیر ماشین لباسشویی انجام شود.
  • آب از درز در خارج شود و لاستیک‌ها پوسیده شوند.
  • بسته شدن در ماشین لباسشویی و باز نشدن آن و یا بسته نشدن آن، نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی است.
  • کثیف شستن لباس ­ها و از بین نبردن لکه‌های آن.
  • روشن نشدن ماشین لباسشویی به طور کلی.
  • در صورتی که لباسشویی برق می‌دهد که بسیار خطرناک است و باید سریعا تعمیر ماشین لباسشویی انجام شود.
  • در حین کار کردن خشک کن سروصدا تولید کند.
  • در صورت خراب شدن صفحه نمایش لباسشویی.

و ….

در اکثر مواقع که ماشین لباسشویی شما ارور می­ دهد نیاز به تعمیر ماشین لباسشویی نیست و شما می­ توانید با استفاده از دفترچه راهنمای ماشین لباسشویی این مشکلات کوچک را برطرف کنید ولی در صورتی که با مشکلات بالا مواجه شدید بهتر است که از یک تعمیرکار یا نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی کمک بگیرید.
برخی مشکلات که در لباسشویی به وجود می­ آید در صورتی که شما خودتان اندک معلوماتی در این باره داشته باشید می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی تان را انجام دهید برای مثال اگر آبگیری در لباسشویی به درستی انجام نشود معمولا آبگیری لباس مربوط به پمپ تخلیه است که اگر آن را باز کنید می‌بینید که کرک لباس و یا شیء درون آن گیر کرده است و به راحتی می‌توانید تعمیر ماشین لباسشویی خود را انجام دهید.
در برخی موارد امکان این وجود دارد که شیلنگ تخلیه به وسیله­ ی دکمه و یا دستمال مسدود شده باشد که می‌توانید با تخلیه­ ی آن تعمیر ماشین لباسشویی تان را انجام دهید.
ولی این امکان وجود دارد که پمپ سوخته باشد بهتر است در این مورد با تعمیر کار تماس بگیرید تا تعمیر ماشین لباسشویی تان را انجام دهد.
نمایندگی نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی زرین سرویس قادر به تعمیر ماشین لباسشویی شما در استان‌های تهران و البرز و بعد به رشت و مازندران و گرگان و اصفهان و مشهد و… می‌باشد در صورت تمایل با ما تماس بگیرید تا از خدمات بی نظیر ما بهره ببرید.

سرویس ماشین لباسشویی

بیشتر مردم بر این باورند که پس از نصب ماشین لباسشویی فقط در صورتی که با مشکل جدی روبه رو شد باید تعمیر ماشین لباسشویی انجام شود و این موضوع را درک نمی­ کنند که یکی از موارد مهم سرویس ماشین لباسشویی است که از بروز مشکلات جدی جلوگیری می­ کند در ادامه با ما همراه باشید تا مراحل سرویس ماشین لباسشویی را برای شما توضیح دهیم.

سرویس ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

از مجموع مراحلی که برای سرویس ماشین لباسشویی انجام می­ شود ازجمله:

  • چک کردن دیگ و در صورت خرابی تعمیر و یا تعویض دیگ لباسشویی.
  • بررسی تایمر ماشین لباسشویی و در صورتی که مشکل داشته باشد تعمیر و یا تعویض شود.(تایمر‌ها نوعی ساعت است که روی ماشین لباسشویی تعبیه شده است و زمان شستشوی لباس را شما با آن تعیین می‌کنید.)
  • سرویس فیلتر ماشین لباسشویی و تعویض آن.(فیلتر بین دیگ و پمپ تخلیه قرار می‌­گیرد تا از ورود هر گونه کرک، دکمه و … به پمپ تخلیه جلوگیری شود چرا که ورود آن­‌ها به پمپ باعث سوختن آن می‌شود.)
  • لاستیک دور درب را چک کرده و در صورت پوسیدگی و پاره شدن آن را تعویض کنید و یک مرحله از سرویس ماشین لباسشویی خود را انجام دهید.(برای جلوگیری از نشت آب به بیرون تعبیه شد است.)
  • موتور ماشین لباسشویی را روغن کاری کنید و اگر می­ دانید که مشکل جدی دارد آن را تعمیر ماشین لباسشویی را انجام دهید.
  • هیدروستات چک شود و در صورتی که مشکل دارد تعویض و یا تعمیر شود.(هیدروستات یک قطعه درون ماشین لباسشویی است که وظیفه ی آن کنترل آب و کف موجود در دیگ است و اجازه ورود آب اضافی به دیگ را نمی‌دهد که برای سرویس ماشین لباسشویی باید بررسی شود.)
  • بلبرینگ تعویض شود.(بلبرینگ‌ها قطعاتی اند که برای بهتر و راحت تر شدن چرخش موتور و دیگ استفاده می‌شوند و باید در هنگام سرویس ماشین لباسشویی روغن کاری شوند تا نرم تر کار کنند.)
  • کاسه نمد در صورت خرابی تعویض شود.(کاسه نمد وظیفه ی درزگیری دارد و اجازه نمی‌­دهد که آب درون دیگ به بیرون نشت کند.)
  • میکروسوئیچ چک شود و در صورتی که خراب است تعمیر شود.(میکروسوئیچ قفلی است که روی در ماشین لباسشویی تعبیه شده است تا در زمان روشن بودن باز نشود و آب از آن خارج شود و باید برای سرویس ماشین لباسشویی چک شود.)
  • پمپ تخلیه ماشین را بررسی کنید و در صورتی که کثیف است آن را تمیز کنید و اگر سوخته باشد آن را تعویض کنید.(پمپ تخلیه که وظیفه­ ی انتقال آب درون دیگ را به بیرون از لباسشویی دارد که آب قبل از ورود به پمپ تخلیه از یک فیلتر عبور کرده و سپس به بیرون منتقل می­ شود.)
  • اگر شیر الکتریکی ماشین خراب است و به درستی کار نمی‌کند آن را تعویض کنید.(شیر الکتریکی همان شیر برقی است که در ورودی ماشین لباسشویی قرار گرفته و آب ورودی به ماشین لباسشویی را کنترل می‌کند و باید در زمان سرویس ماشین لباسشویی بررسی شود.)

آموزش سرویس ماشین لباسشویی با ساده ترین روش و کمترین هزینه

در ویدئوی آموزشی بالا نحوه سرویس لباسشویی را با روش ساده و کم ترین هزینه برای شما توضیح داده ایم.

در صورتی که نمی‌­توانید سرویس ماشین لباسشویی خود را انجام دهید با نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی (زرین سرویس) تماس بگیرید تا به شما در جهت سرویس ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین لباسشویی و نصب ماشین لباسشویی کمک دهد.

مزیت سفارش آنلاین تعمیرات ماشین لباسشویی چیست؟

امروزه عصر ارتباطات اینترنتی است بیشتر ارگان­‌ها، شرکت­‌ها، فروشگاه­‌ها، بیمارستان­‌ها، کلینیک ­ها و … سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت می­ کنند و در صورتی که شما به اینترنت دسترسی داشته باشید یک کار بسیار آسان برای شما می‌باشد.
از مزیت­‌های ثبت سفارش آنلاین تعمیرات ماشین لباسشویی این است که شما می­ توانید بدون اینکه ساعت­‌ها پشت خط بمانید براحتی سفارش خود را جهت تعمیر ماشین لباسشویی تان در کمترین زمان ممکن ثبت کنید و هیچگونه دردسری برای اینکار نداشته باشید.
کافیست سفارش خود را در سایت نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی زرین سرویس ثبت کنید.

هزینه نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

هزینه نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی وابسته به نوع ماشین لباسشویی شما می‌باشد با زرین سرویس همراه باشید تا برای شما توضیح دهیم.

نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی

برای نصب ماشین لباسشویی وابسته به نوع ماشین لباسشویی شما هزینه نصب ماشین لباسشویی تعیین می‌شود.
هر نمایندگی نصب،تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی قیمت خاص خود را دارد اما در کل برای تعمیر ماشین لباسشویی وابسته به مدل، نوع و مشکل به وجود آمده برای ماشین لباسشویی هزینه تعمیر ماشین لباسشویی تعیین می‌شود برای مثال تعمیر و یا تعویض موتور با تعویض لاستیک دور در قیمتی کاملا متفاوت دارد.
و همچنین هزینه سرویس ماشین لباسشویی وابسته به مشکلاتی که ماشین شما دارد هزینه سرویس ماشین لباسشویی تعین می­ شود.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره خدمات زرین سرویس و همچنین هزینه نصب،­تعمیر و سرویس ماشین لباسشویی با ما تماس بگیرید.

برای دیدن ویدئوهای آموزشی از کانال ما در آپارات به آدرس زیر بازدید فرمائید:

https://www.aparat.com/zarinservice