راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس

قبل از  توضیح در مورد راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس می‌توان گفت با توجه به گرم شدن هوا بیش از گذشته و همچنین فضای کوچک خانه‌های امروزی داکت اسپلیت‌ها تبدیل به یک نیاز اساسی در زندگی امروز شده‌اند. اما خرید این سیستم به معنای برخورداری از امکانات آن نیست. بنابراین در این مطلب ابتدا شما را با یکی از تخصصی ترین مراکز نصب داکت اسپلیت‌هایسنس آشنا می‌کنیم و پس از آن به نکاتی در رابطه با نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس اشاره خواهیم کرد. با زرین سرویس همراه باشید.

مرکز تخصصی تعمیرات و نصب داکت اسپلیت‌هایسنس در تهران

نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس در تهران

راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس

بدیهی است که در کلان شهری همچون تهران مراکز بسیاری برای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس وجود دارد. اما آنچه که مهم است و باید به آن توجه داشته باشید تخصص و مهارت کافی است یعنی باید به یک مرکز تخصصی جهت نصب و راه اندازی داکت اسپلیت‌هایسنس مراجعه کنید. برای آگاهی از این مسئله که کدام مرکز تخصص و مهارت کافی را دارد تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

خدمات تخصصی زرین سرویس برای نصب و تعمیرات داکت اسپلیت

زرین سرویس یکی از نام‌های آشنایی است که بارها برای نصب و تعمیرات لوازم خانگی از جمله داکت اسپلیت‌ شنیده‌اید.

اما سوال این است که زرین سرویس چه خدماتی برای نصب و تعمیرات داکت اسپلیت‌هایسنس دارد؟

این اطمینان را به شما می‌دهم که این مرکز تخصصی تمامی‌مراحل نصب و راه اندازی داکت اسپلیت‌هایسنس را انجام می‌دهد و همین امر موجب می‌گردد که شما از عملکرد سیستم خود راضی باشید و همچنین طول عمر سیستم شما را تضمین می‌کند.

از آنجایی که متخصصان بسیاری را در اختیار دارد با اطمینان خاطر می‌توانید تعمیرات داکت اسپلیت‌هایسنس خود را هم به زرین سرویس بسپارید.

نصب داکت اسپلیت‌هایسنس

نصب داکت اسپلیت‌هایسنس

راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس

برای نصب داکت اسپلیت‌هایسنس ابتدا باید فضا را بسنجیم و متناسب با متراژ و نوع فضا ( مسکونی یا تجاری)  داکت اسپلیت مورد نظر را خریداری کنیم.

جهت راهنمایی بیشتر به صفحه ” انتخاب بهترین محل نصب کولر گازی و داکت اسپلیت ” مراجعه کنید.

پس از بررسی فضا باید جایگاه نصب هریک از پنل‌ها را مشخص کنیم. و باید توجه داشته باشیم که در مکان‌های پر تردد نصب نشوند. چنانچه  در انتخاب مکان مناسب برای نصب تردید دارید نگران نباشید. چرا که به مدد متخصصان زرین سرویس این مشکل حل شدنی است. پس از آنکه پنل‌ها نصب شد باید سیستم را راه اندازی کنید تا از عملکرد آن مطمئن شوید.

شاید برای شما این سوال پیش آمده است که چرا باید نصب را به افراد با مهارت و متخصصان بسپاریم؟

جواب این پرسش بسیار آسان است ابتدا باید یادآوری کنم که نصب داکت اسپلیت به ابزار زیادی نیاز دارد که ما تمامی‌این ابزار را در اختیار نداریم. حتی اگر تمامی‌این ابزار را تهیه کنیم دانش و مهارت کافی را نداریم. بنابراین بهتر است برای نصب از یک متخصص یاری بخواهیم.

در ادامه راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس:

نکات مهم هنگام نصب داکت اسپلیت‌هایسنس

  • انتخاب مکان مناسب برای هر یک از پنل‌های ( یونیت) داخلی، خارجی و کویل
  • نقشه کشی دقیق و منظم برای کانال کشی
  • تراز بودن مکان نصب
  • توجه به بی نقص بودن مراحل نصب
  • داشتن فضای کافی اطراف پنل‌ها جهت تعمیرات
  • حتما در حضور تعمیرکار پس از نصب، داکت اسپلیت را راه اندازی کنید.

سرویس داکت اسپلیت‌هایسنس

سرویس داکت اسپلیت‌هایسنس

راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس

هر سیستم گرمایشی- سرمایشی نیازمند سرویس دوره‌ای است در رابطه با داکت اسپلیت‌ها می‌توان گفت باید بررسی شوند تا چنانچه نیازمند شارژ گاز هستند، شارژ آن صورت گیرد چون در غیر این صورت باد خنک پرتاب نخواهد کرد.

علاوه بر آن سرویس‌های دوره‌ای کمک می‌کند که با خرابی ناگهانی سیستم مواجه نشویم و اینگونه از هزینه‌های گزاف احتمالی نیز پیشگیری خواهیم کرد. اما مهم ترین نکته در رابطه با سرویس داکت اسپلیت‌هایسنس این است که طول عمر سیستم را افزایش می‌دهد.

عیب یابی و ارورهای داکت اسپلیت‌هایسنس

بعضی از سیستم‌ها دارای صفحه نمایشگر یا ماتریکس هستند که گاهی بر روی  آن‌ها کد خطاهایی را مشاهده می‌کنیم و با مطالعه دفترچه راهنما به سادگی از نقص کولر گازی آگاه می‌شویم. اما بعضی از سیستم‌ها مجهز به ماتریکس نیستند در چنین صورتی چراغ تعبیه شده بر روی سیستم با چشمک زدن از عیب آن خبر می‌دهد.

برخی از کد خطاهای داکت اسپلیت‌هایسنس

  • سنسورهای پنل بیرونی
  • سنسورهای پنل داخلی
  • اشکال در موتور و فن داخل و بیرون
  • سوئیچ کنترل دمای کمپرسور
  • سنسور ولتاژ
  • عدم کارکرد صحیح اینورتر
  • رفتار غیرعادی سیستم
  • قطع اتصال یونیت داخل و خارج
  • رفتار غیر عادی سیستم
  • افت ولتاژ مدار تغذیه

علت بروز ارورهای مشاهده شده بر روی صفحه نمایش در داکت اسپلیت‌هایسنس

 

تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس

هرگاه یکی از قطعات داکت اسپلیت معیوب شود و نیاز به  تعویض و یا تعمیر داشته باشد قطعا باید از یک تعمیرکار حرفه‌ای کمک بخواهیم. و هرگز نباید خود دست به کار شویم چرا که ممکن است نه تنها تشخیص غلط دهیم بلکه ممکن است آسیب جدی نیز به داکت اسپلیت وارد کنیم و اینگونه برای تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس با مشکل مواجه خواهیم شد. بیشتر موارد تعمیرات مربوط به موتور، خازن و کمپرسور می‌شود.

همانگونه که می‌دانید‌هایسنس یکی از حساس‌ترین برندهای موجود در بازار است به همین دلیل نباید تعمیر آن را به هرکسی بسپاریم.

چه کسی برای تعمیرات داکت اسپلیت‌هایسنس مناسب است؟

از آنجا که  زرین سرویس به عنوان یک مرکز تخصصی نصب و تعمیر داکت اسپلیت شناخته شده است، در بین تعمیرکاران بهترین‌ها را برگزیده است تا بهترین نصب و تعمیر را برای شما انجام دهند.

هزینه سرویس، تعمیر و نصب داکت اسپلیت‌هایسنس

هزینه سرویس، تعمیر و نصب داکت اسپلیت‌هایسنس

راهنمای نصب و تعمیر داکت اسپلیت‌هایسنس

چنانچه نمایندگی‌هایسنس برای اولین بار نصب را برای شما انجام می‌دهد هزینه‌ای بابت نصب از شما دریافت نخواهد کرد. اما اگر مجبور به نصب مجدد شده‌اید هزینه نصب متناسب با مقدار کاری که تعمیرکار انجام می‌دهد متفاوت خواهد بود.

در رابطه با هزینه سرویس نیز باید بررسی شود که آیا داکت اسپلیت تنها نیاز به شارژ گاز دارد و یا قطعات دیگری نیز به سرویس و یا تعمیر نیازمند هستند. بنابراین نمی‌توان مبلغ دقیقی را برای سرویس بیان کرد.

تعمیرات نیز جنبه‌های مختلفی دارد. همانگونه که می‌دانید گاهی ممکن است یک قطعه تعویض شود و گاهی با تغییرات جزئی تعمیر صورت می‌گیرد. به همین دلیل محاسبه دقیق هزینه باید توسط تعمیرکار صورت بپذیرد.

چرا زرین سرویس را انتخاب کنیم؟

همانگونه که قبلا اشاره کردیم زرین سرویس بهترین‌ها را گرد هم آورده تا شما برای نصب و راه اندازی داکت اسپلیت‌هایسنس با مشکل روبه رو نشوید همچنین مقاله‌هایی جهت آموزش تعمیرات انواع داکت اسپلیت و کولر گازی برای شما تهیه کرده است. پس اگر به دنبال بهترین‌ها هستید، بهترین انتخاب برای شما زرین سرویس است.

شماره‌های تماس با زرین سرویس برای سرویس و تعمیر داکت اسپلیت جنرال:  44563422-021 و 09904800054

برای دیدن ویدئوهای آموزشی از کانال ما در آپارات به آدرس زیر بازدید فرمائید:

https://www.aparat.com/zarinservice