پکیج‌ها امروزه یکی از وسایل پرکاربرد در بیشتر منازل می‌باشند چرا که وظیفه گرم کردن محیط و همچنین گرم کردن آب مصرفی را به عهده دارند. در فصل سرد زمستان استفاده از پکیج‌ها بیشتر می‌شود و ممکن است با مشکلاتی رو به رو شوند که در این حالت عیب یابی پکیج آلزان و سپس تعمیر پکیج آلزان باید انجام شود. تعمیر پکیج آلزان بهتر است توسط مراکز تخصصی تعمیر پکیج انجام شود.

عیب یابی پکیج آلزان

عیب یابی پکیج آلزان زمانی انجام می‌شود که پکیج شما با مشکلی رو به رو شده باشد و توانایی درست کار کردن را نداشته باشد.
پکیج‌ها با مشکلاتی از قبیل روشن نشدن پکیج، روشن شدن پکیج به صورت انفجاری، نشتی آب از پکیج، پکیج آب را به درستی گرم نمی‌کند و … مواجه می‌شوند که برای برطرف کردن این مشکلات ابتدا باید عیب یابی پکیج آلزان و سپس تعمیر پکیج آلزان  انجام شود.

عیب یابی پکیج آلزان

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان

  • پکیج نشتی دارد

    در عیب یابی پکیج آلزان نشتی آب امری طبیعی نیست و باید پیگیری رفع این عیب باشید چرا که باعث به وجود آمدن خسارات جبران ناپذیری می‌شود برای مثال اگر آب روی شعله بریزد و شما متوجه نشوید گاز را پس می‌دهد و باعث گاز گرفتگی می‌شود و یا اینکه آب به برد اصلی آن نفوذ کرده و باعث سوختن آن می‌شود که در این حالت باید آن را به صورت کلی تعویض کنید.
    نشت آب پکیج می‌تواند ناشی از چند علت مختلف از جمله نشت پمپ آب پکیج، نشت لوله کشی آن و یا ایراد در شیر اطمینان و … باشد.

  • پکیج سر وصدا دارد

سر و صدای پکیج یکی از مواردی است که باعث سلب آسایش از شما می‌شود و برای برطرف کردن آن باید ابتدا عیب یابی پکیج آلزان برای آن انجام شود.
در این باره باید بگویم از مجموع مشکلات آن می‌تواند هوا گرفتن پمپ پکیج به مرور زمان باشد که برای رفع این مشکل می‌توانید شیر هواگیری که روی پمپ پکیج وجود دارد را باز کنید و پس از مدتی که هواگیری پکیج آلزان انجام شد آن را ببندید.
یکی دیگر از علت‌های سر و صدای پکیج آلزان فرسودگی قطعات پکیج می‌باشد که با تعویض آن‌ها می‌توان این مشکل را از بین برد.

  • پکیج به صورت انفجاری روشن می‌شود

در صورتی که با این مشکل مواجه شدید باید بدانید که مشکل از گاز پکیج است و باید روی آن قسمت تمرکز کرده و عیب یابی پکیج آلرزان را انجام دهید.
در برخی موارد مشکل می‌تواند فاصله افتادن بین جرقه و شعله باشد که باید جرقه را تعویض کنید و یا فاصله آن را تنظیم کنید.

  • پکیج روشن نمی‌شود

    برای عیب یابی پکیج آلزان در این حالت ابتدا سیم برق پکیج را بررسی کنید و در صورتی که آن وصل بود می‌توانید گاز آن را بررسی کنید و اگر مشکل این دو نبود به سایر قسمت‌های پکیج مراجعه می‌کنید.
    حال می‌توانید جرقه، مشعل و … را بررسی کنید و اگر نتوانستید مشکلات آن را برطرف کنید می‌توانید به یکی از نمایندگی‌های نصب، تعمیر و سرویس پکیج آلزان مراجعه کنید تا مشکل پکیج شما را برطرف کنند.

  • داغ شدن بیش از حد آب پکیج

یکی دیگر از مشکلاتی که باید عیب یابی پکیج آلزان برای آن انجام شود این است که پکیج آب را بیش از حد داغ کند در این صورت باید بدانید که مشکل از ترموستات است چرا که نمی‌تواند به درستی دمای آب را تشخیص دهد و دمای آب بالا می‌رود در این حالت برای تعمیر پکیج آلزان می‌توانید ترموستات آن را تعویض کنید.

  • پکیج خود به خود خاموش می‌شود

    در برخی موارد پکیج به صورت خود به خود خاموش شده و هیچ راه حلی برای تعمیر آن ندارید چرا که پس از روشن کردن مجدد، پکیج دوباره خاموش می‌شود حال می‌خواهیم به چگونگی عیب یابی پکیج آلزان در این حالت بپردازیم.
    از مجموع مشکلاتی که باعث بروز این مشکل می‌شوند می‌توان به خرابی ترموستات، کم بودن فشار گاز، قطع بودن اتصالات الکتریکی داخلی و … اشاره کنیم که در عیب یابی پکیج آلزان می‌توانید آن‌ها را بررسی کنید و تعمیر پکیج آلزان را به راحتی انجام دهید.

عیب یابی پکیج دیواری آلزان

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان

در این بخش شما را تا حدودی با عیب یابی پکیج آلزان آشنا کردیم و در صورتی که تمایل داشتید می‌توانید تعمیر پکیج آلزان خود را با این روش‌ها در منزل انجام دهید و اما در صورتی که مشکل پکیج شما از این قبیل نبود می‌توانید از مراکز عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان کمک بگیرید.

ارورهای پکیج آلزان

پکیج‌های آلزان با داشتن سیستم عیب یابی پیشرفته و صفحه نمایش‌هایی جهت نمایش ارور، کار عیب یابی پکیج آلزان را آسان کرده اند چرا که با توجه به آن ارورها می‌توانید مشکل پکیج را پیدا کرده و به تعمیر پکیج آلزان بپردازید.
اگر به دفترچه راهنمای پکیج آلزان خود بپردازید ارورها را به صورت کامل برای شما توضیح داده اند و اما در این بخش ما هم برای شما آن‌ها را توضیح می‌دهیم.

ارورهای پکیج آلزان

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان

کد خطاهای پکیج آلزان

E 01: این کد خطا نشان دهنده تشکیل نشدن شعله می‌باشد که علت بروز آن شیر گاز معیوب است که می‌توانید آن را تعویض کنید، قطعی گاز که باید وصل شود و…

E 02: بروز مشکل در سنسور حد پکیج آلزان که در این صورت باید تعویض شود.

E 03: پرشر فن با مشکل جدی روبه رو شده است و نمی‌تواند به درستی کار کند.

E 04: اختلال در عملکرد پرشر آب که علت آن می‌تواند رسوب گرفتن پرشر باشد که باید رسوب گیری برای آن انجام شود.

E 05: بروز اختلال در عملکرد سنسور NTC که باید تعویض شود.

E 06: خرابی سنسور آب گرم، برای تعمیر پکیج آلزان در این حالت باید سنسور را تعویض کنیم.

E 22: در این حالت در حافظه پکیج اختلال به وجود آمده است که می‌توانید با ریستارت کردن این ارور را برطرف کنید.
عمل ریستارت کردن اینگونه انجام شود که پکیج را خاموش کنید و آن را از برق بیرون بکشید پس از مدت زمان کوتاهی دوباره آن را وصل کنید و پکیج را روشن کنید.

E 40: زمانی که با این ارور مواجه شدید باید بدانید که در ورودی برق دستگاه مشکل به وجود آمده است که باید آن را بررسی کنید و مطمئن شوید که اتصال برق برقرار است.

E 72: این کد خطا نشان دهنده بروز مشکل در محفظه احتراق است که باید آن را بررسی کنید و مشکل آن را برطرف کنید.

E 76: با مشاهده این کد خطا می‌توانید بفهمید که ماژولاتور با مشکل روبه رو شده است و باید آن را تعویض کنید.

E 77: ولتاژ ورودی با مشکل مواجه شده است و باید بررسی و تنظیم شود.

E 78: کد خطای E 78 برای نمایش بروز مشکل در NTC گرمایشی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

کد خطاهای پکیج آلزان

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان

تعمیر پکیج آلزان

پس از اینکه عیب یابی پکیج آلزان را انجام دادید می‌توانید تعمیر پکیج آلزان را انجام دهید.
در بخش عیب یابی پکیج آلزان تا حدودی شما را با تعمیر پکیج آلزان آشنا کردیم و شما با مطالعه آن و همچنین کد خطاها می‌توانید مشکل پکیج را برطرف کنید.
البته باید بگویم که تعمیر پکیج آلزان کار آسانی نیست و در صورتی که شما توانایی این کار را نداشته باشید می‌توانید ضررهای جبران ناپذیری بر روی پکیج و شاید هم خودتان بگذارید پس بهتر است از تعمیر کاران و متخصصان حرفه ای برای تعمیر پکیج آلزان کمک بگیرید.
تیم متخصص و حرفه ای زرین سرویس با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه نصب، تعمیر و سرویس پکیج‌های آلزان می‌تواند در کمترین زمان ممکن مشکل پکیج شما را برطرف کند.

تعمیر پکیج آلزان

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان

نصب، تعمیر و سرویس پکیج آلزان

پس از خریداری پکیج آلزان باید آن را به درستی نصب کنید چرا که در صورتی که پکیج به درستی نصب نشود با مشکل مواجه می‌شود و باید تعمیر پکیج دیواری برای آن انجام شود پس بهترین کار این است که نصب پکیج را به نمایندگی‌های نصب، تعمیر و سرویس پکیج آلزان بسپارید.
پس از مدتی که پکیج نصب می‌شود هر چند وقت یک بار باید سرویس برای آن انجام شود تا پکیج به تعمیر نیاز نداشته باشد.

نصب، تعمیر و سرویس پکیج آلزان

راهنمای عیب یابی و تعمیر پکیج آلزان

سرویس پکیج آلزان شامل بررسی شیر آب، لوله گاز، دودکش و همچنین رسوب زدایی و هواگیری می‌باشد.
امروزه نصب، تعمیر و سرویس پکیج آلزان در استان‌های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، مشهد، مازندران، رشت و … به واسطه زرین سرویس نمایندگی محصولات آلزان می‌باشد.
برای استفاده از خدمات زرین سرویس می‌توانید سفارش خود را به صورت آنلاین و یا از طریق تماس ثبت کنید و از خدمات بی نظیر زرین سرویس بهرمند شوید.