در صورتی که قصد خرید پکیج دارید و نمی‌دانید چه نوع پکیج برای محیط شما مناسب است این مقاله راهنمای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی در سال 1402 را مطالعه کنید. بهترین پکیج دیواری و زمینی پکیجی است که بتواند محیط را به درستی گرم کرده و آب گرم مورد نیاز شما را تامین کند. در صورتی که قصد دارید بهترین پکیج دیواری و زمینی را برای محیط خود انتخاب کنید با ما همراه باشید.

پکیج چیست؟

در ابتدا باید بدانید که پکیج چیست؟ پکیج به نوعی سیستم گرمایشی گفته می‌شود که بخش عظیمی‌از بازار سیستم گرمایشی را به خود اختصاص داده است.
از مجموع علت‌های پر طرفدار بودن پکیج این است که پکیج دو کار را هم زمان با هم انجام می‌دهد یکی این که محیط ساختمان را گرم می‌کند و یکی این که آب گرم مورد نیاز برای سرویس بهداشتی، ظرفشویی، حمام و … را تامین می‌کند.

پکیج دیواری و زمینی

پکیج‌ها در دو نوع زمینی و دیواری در بازار ارائه می‌شوند.
پکیج دیواری به نوعی از پکیج‌ها گفته می‌شود که شبیه به آبگرمکن دیواری اند که آب سرد را گرفته و گرم می‌کنند و به شوفاژ و رادیاتور جهت گرمایش محیط انتقال می‌دهند.

در عکس زیر یک پکیج دیواری را مشاهده خواهید کرد.

پکیج دیواری

پکیج زمینی هم به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که مانند پکیج دیواری عمل می‌کند با این تفاوت که دارای مخزن آبی است که آب گرم را درون آن نگه داری می‌کند و به نوبه خود بهتر از پکیج زمینی است ولی باید بدانید که جاگیر است.

در عکس زیر یک پکیج زمینی را مشاهده می‌کنید.

پکیج زمینی

بهترین پکیج دیواری و زمینی

در این بخش می‌خواهیم شما را با بهترین پکیج دیواری و زمینی آشنا کنیم منظور ما این نیست که یک برند خاص را به شما معرفی کنیم منظور این است که می‌خواهیم شما با توجه به محیط خود پکیج مناسب را برای آن انتخاب کنید.

بهترین پکیج دیواری و زمینی

نکاتی که برای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی باید رعایت شود از جمله موارد زیر است:

· پکیج با توجه به محیط انتخاب شود و بهترین محل نصب پکیج برای، پکیج در نظر گرفته شود.
برای مثال در ساختمان‌هایی با متراژ بالا نمی‌توان از پکیج‌های کوچک استفاده کرد چرا که توانایی گرم کردن را ندارد و پکیج مدام آب را سرد و گرم می‌کند و همچنین در ساختمان‌های با متراژ پایین استفاده از پکیج‌های بزرگ هم بی فایده است چرا که باعث داغ شدن بیش از حد آب می‌شود و کارایی مناسبی ندارد پس برای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی بهتر است که مطابق با محیط خود پکیج انتخاب کنید.

· انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی با توجه به میزان مصرف آب شما.
در برخی موارد ممکن است که بعضی از منازل مصرف آب بالایی داشته باشند که بهتر است از پکیج‌های زمینی و یا پکیج‌های بزرگ دیواری استفاده کنند.

تا این جا شما را با برخی از نکاتی که برای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی است آشنا کردیم در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.

راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی

برای خرید پکیج باید موقعیت مکانی خود را بسنجید و متوجه شوید که بهترین پکیج دیواری و زمینی برای شما چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای خرید پکیج دیواری و زمینی

1. سوخت قابل دسترس

در این بخش از راهنمایی انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی در سال 1402 باید بگویم که قبل از هر چیزی باید به این نکته توجه کنید که سوخت قابل دسترس شما چیست.
باید بدانید که پکیج از نظر سوخت دارای انواع مختلفی است از جمله پکیج گازی، پکیج گازوئیلی، پکیج دوگانه سوز و پکیج برقی که شما با توجه به نوع سوختی که در دسترس دارید باید آن را انتخاب کنید.

2. هدف شما از نصب پکیج

در این بخش شما باید بدانید که هدف برای نصب پکیج چیست در برخی موارد هدف اصلی فقط گرم کردن آب مورد نیاز برای سرویس بهداشتی، ظرفشویی و … است و در برخی موارد هدف شما گرم کردن محیط است که در این حالت می‌توانید از پکیج گرمایشی تک مبدله استفاده کنید.
و اما در صورتی که هدف شما خرید بهترین پکیج دیواری و زمینی است باید بدانید که بهتر است از پکیج‌های دو مبدله استفاده کنید چرا که دو نیاز شما را برطرف می‌کند و دیگر نیاز به بخاری و یا آبگرمکن ندارید چرا که با خرید پکیج دو مبدله هر دو نیاز خود را برطرف می‌کنید.

3. محل نصب پکیج

باید بدانید محل نصب پکیج باید مناسب باشد و قبل از انتخاب آن باید بدانید که می‌خواهید کجا آن را نصب کنید.
پکیج‌ها به دو نوع فن دار و بدون فن تقسیم می‌شوند.
در صورتی که می‌خواهید پکیج را درون منزل نصب کنید می‌توانید از پکیج‌های بدون فن استفاده کنید و در صورتی که درون ساختمان جا ندارد می‌توانید از نوع فن دار پکیج در یک محیط باز مانند تراس، حیاط و … استفاده کنید.
در صورتی که متراژ منزل یا محیط شما کمتر از 60 متر باشد بهتر است که از پکیج درون منزل استفاده نکنید و بیرون از منزل از پکیج فن دار استفاده کنید.

4. توجه به منطقه سکونت

در این بخش از راهنمای انتخاب پکیج باید بگویم که با توجه به منطقه سکونت شما از نظر آب هوایی باید توجه کنید که روزانه به چه مقدار آب گرم نیاز دارید و با توجه به آن می‌توانید پکیج خود را انتخاب کنید.

خرید پکیج دیواری و زمینی

تا این قسمت شما را با روش انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی آشنا کردیم در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین برند پکیج‌های زمینی و دیواری را در سال 1402 بشناسید.

بهترین برندهای پکیج دیواری و زمینی در سال 1402

تا این جا راهنمای انتخاب بهترین پکیج دیواری و زمینی در سال 1402 برای شما توضیح دادیم و در ادامه می‌خواهیم شما را با پر فروش ترین و بهترین برند‌های پکیج در سال 1402 آشنا کنیم با ما همراه باشید.
انواع برندهای معتبر و پر فروش در سال 1402:

  • ایساتیس
  • بوتان
  • ایران رادیاتور
  • تاچی
  • آریستون

با نام بردن این برندها نمی‌خواهیم بگویم که سایر برندهای دیگر معتبر نیستند منظور این است که در طول این سال این برندها فروش بیشتری داشتند.

بهترین برندهای پکیج دیواری و زمینی در سال 99

در صورتی که بهترین پکیج را انتخاب کردید و می‌خواستید پکیج خود را نصب کنید و توانایی انجام این کار را نداشتید می‌توانید از تیم تخصصی و حرفه ای زرین سرویس جهت نصب پکیج در تهران و البرز و همچنین استان‌های دیگر از جمله شیراز، اصفهان، گرگان، گیلان، مشهد، مازندران، رشت و … کمک بگیرید.
فقط کافی است سفارش خود را به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی ثبت کنید تا از خدمات بی نظیر زرین سرویس بهره مند شوید.

 

برای دیدن ویدئوهای آموزشی از کانال ما در آپارات به آدرس زیر بازدید فرمائید:

https://www.aparat.com/zarinservice