چیلر صنعتی نوعی از سیستم‌های سرمایشی است که در صنایع از آن استفاده می‌شود. نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی کار هرکسی نیست و در صورت بروز مشکل درون آن باید تعمیر چیلر صنعتی را به نیروهای متخصص و حرفه ای بسپارید. در ادامه می‌خواهیم شما را با تعمیر، سرویس و نصب چیلر صنعتی به صورت کامل آشنا کنیم با زرین سرویس همراه باشید.

خدمات قابل ارائه از چیلر صنعتی توسط زرین سرویس

چیلر صنعتی مانند سایر سیستم سرمایشی و گرمایشی‌های دیگر از هنگام خرید به نصب چیلر صنعتی، در صورت بروز مشکل به تعمیر چیلر صنعتی و هر چند وقت یک بار به سرویس نیاز دارد که این چند مورد را خدمات قابل ارائه به چیلر صنعتی می‌گویند.
به دلیل پیچیدگی و سنگین بودن چیلر صنعتی نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی کار هر کسی نیست و انجام این خدمات برای افراد معمولی کار سختی است و همچنین باعث آسیب رسیدن به دستگاه شما خواهد شد.
از مجموع آسیب‌هایی که ناشی از خدمات نامناسب که توسط افراد نابلد انجام می‌شود، کوتاه شدن عمر چیلر می‌باشد چرا که دستگاه به درستی تعمیر نمی‌شود و نمی‌تواند به درستی هم کار کند و باعث آسیب رسیدن به قطعات درونی آن شده و به مرور زمان از کار می‌افتد.

خدمات قابل ارائه از چیلر صنعتی توسط زرین سرویس

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

برای جلوگیری از آسیب رسیدن به چیلر می‌توانید از نمایندگی‌های نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی در محل کمک بگیرید.
از جمله زرین سرویس نمایندگی نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی در استان‌های تهران، البرز، شیراز، اصفهان، مشهد، گرگان، گیلان، رشت، مازندران و … می‌باشد و شما می‌توانید از زرین سرویس جهت دسترسی به این خدمات کمک بگیرید.

نصب چیلر صنعتی

در این بخش می‌خواهیم شما را با روش نصب چیلر صنعتی آشنا کنیم.
درباره نصب چیلر صنعتی باید بگویم که کار هر کسی نیست چرا که این دستگاه‌ها بزرگ اند و کسی نمی‌تواند به تنهایی نصب چیلر صنعتی را انجام دهد.
پس از خریداری چیلر صنعتی ابتدا باید یک محل مناسب برای آن در نظر بگیرید، محل انتخابی برای چیلر صنعتی با توجه به نوع آن انتخاب می‌شود.
در صورتی که چیلر صنعتی شما چیلر هوا خنک باشد می‌توانید آن را در محیط باز مثل پشت بام نصب کنید.
در این صورت چیلر صنعتی هوا خنک را به وسیله جرثقیل روی پشت بام گذاشته و با توجه به دفترچه راهنمای آن برق کشی و همچنین لوله کشی‌های آن را انجام می‌دهید البته بهتر است که این کار را نیروهای متخصص و حرفه ای انجام دهند چرا که این دستگاه در صورت خراب شدن هزینه سنگینی دارد.

نصب چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز تعمیر، سرویس و نصب چیلر صنعتی

چیلر صنعتی آبی خنک را به دلیل اینکه به آب نیاز دارد و هوا هیچ تاثیری بر عملکرد آن ندارد می‌توان درون موتورخانه نصب کرد.
پس از قرار دادن این نوع چیلر می‌توانید با رعایت ایمنی آن را به درستی لوله کشی کنید و از آن استفاده کنید.

روش نصب چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

به صورت کلی چیلر صنعتی یک دستگاه بزرگ است و نصب چیلر صنعتی کار هر کسی نیست پس برای نصب چیلر صنعتی بهترین کار این است که از نمایندگی‌های مجاز آن کمک بگیریم.

زرین سرویس یکی از نمایندگی‌های معتبر و با سابقه نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی می‌باشد جهت دریافت این خدمات می‌توانید از ما کمک بگیرید.

تعمیر چیلر صنعتی

به صورت کلی قبل از تعمیر چیلر صنعتی باید ابتدا عیب یابی چیلر صنعتی انجام شود تا در هنگام تعمیر چیلر صنعتی آسیب جدی به آن وارد نشود.
در ادامه با زرین سرویس همراه باشید تا عیب یابی و تعمیر چیلر صنعتی را به صورت کلی برای شما توضیح دهیم.

در ابتدا می‌خواهیم شما را با مشکلات به وجود آمده برای کمپرسور دستگاه آشنا کنیم:

· زمانی که کمپرسور به صورت کلی روشن نمی‌شود علت آن می‌تواند قطعی و یا اتصالی سیم‌ها، سوختن خازن، قطع بودن سوئیچ و … باشد.

· کمپرسور پس از روشن شدن به سرعت خاموش می‌شود علت این امر کمبود گاز در مدار، قطع بودن ترموستات، با مشکل برخوردن شیر انبساط و … باشد.
برای تعمیر چیلر صنعتی در زمان بروز این مشکلات باید سیم‌ها را بررسی کنید و در صورت خرابی آن را به درستی وصل کنید، در صورت خرابی ترموستات و سوختن خازن باید آن‌ها را تعویض کنید، زمانی که سوئیچ قطع است باید آن را وصل کنید.

تعمیر چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

در مرحله بعد یونیت سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند:

· لوله‌ها و قطعات شل شده اند و با کار کردن آن باعث بروز سر صدا می‌شود که برای تعمیر چیلر صنعتی باید آن‌ها را محکم کنید.

· بلبرینگ‌ها خراب شده و صدای زیادی تولید می‌کنند که در این صورت باید آن‌ها را تعویض کنید.

یکی دیگر از مشکلات چیلر یخ زدگی اوپراتور است که باید برای آن تعمیر چیلر صنعتی انجام شود:

· درون مبرد رطوبت وجود دارد و با سرد شدن هوای درون آن یخ زدگی به وجود می‌آید.

عیب یابی چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

و سایر مشکلات دیگر که در صورت مشاهده هر کدام از آن‌ها می‌توانید از زرین سرویس مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی کمک بگیرید.

سرویس چیلر صنعتی

چیلر صنعتی مانند سایر دستگاه‌های تهویه مطبوع به سرویس نیاز دارد هر ساله باید سرویس چیلر صنعتی انجام شود.
چرا که با گرم شدن هوا باید چیلر دوباره راه اندازی شود و رسوبات و گرد و غبار درون آن را بزداید.
یکی از مراحل سرویس چیلر صنعتی اسید شویی چیلر می‌باشد، اسید شویی چیلر برای از بین بردن رسوبات و زنگ زدگی‌های موجود درون آن است.
از دیگر مراحل آن بررسی و اسید شویی لوله‌های چیلر صنعتی می‌باشد تا آب بتواند به راحتی رد و بدل شود و همچنین نشتی نداشته باشند.
برای سرویس چیلر می‌توانید قطعات متحرک مثل بلبرینگ‌ها را روغن کاری کنید.
در صورتی که می‌خواهید سرویس چیلر صنعتی خود را انجام دهید و آشنایی کامل را برای انجام این کار را ندارید می‌توانید از تکنسین‌های حرفه ای زرین سرویس در استان‌های مختلف شیراز، اصفهان، رشت، مشهد، تهران، البرز، گیلان، مازندران، گرگان و … کمک بگیرید.

سرویس چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

هزینه تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

در این قسمت می‌خواهیم به هزینه تعمیر و سرویس چیلر صنعتی بپردازیم.
تعمیر و سرویس چیلر صنعتی دو کار مجزا و سخت می‌باشند که شما را با آن‌ها آشنا کردیم و گفتیم که نمایندگی نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی زرین سرویس هم قادر به ارائه این خدمات می‌باشد.
و اما بحث اصلی هزینه تعمیر و سرویس چیلر صنعتی باید بگویم که هزینه این کار پس از بررسی و عیب یابی چیلر صنعتی تعیین می‌شود و ما نمی‌توانیم یک قیمت مشخص به آن اختصاص دهیم.
برای مثال تعویض یک ترموستات با تعمیر اساسی کمپرسور هزینه متفاوتی دارند.
در صورتی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر دارید می‌توانید با ما تماس بگیرید و از قیمت‌های مناسب ما مطلع شوید.

هزینه تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

نکات مهم نگه داری و سرویس چیلر صنعتی

نکات مهم جهت نگه داری چیلر صنعتی برای این است که اگر مطابق آن‌ها عمل کنید و به درستی از آن استفاده کنید دستگاه شما عمر طولانی تری دارد و کمتر به تعمیر چیلر صنعتی نیاز است.
نکته مهم این است که باید یک مکان مناسب جهت نصب آن انتخاب شود از مزایای مکان باید به خشک بودن و رطوبت نداشتن آن توجه کرد، بزرگ بودن مکان جهت جریان هوا و … اشاره کنیم.
یکی دیگر از نکات قابل توجه این است که سرویس چیلر صنعتی حتما انجام شود چرا که باعث طولانی تر شدن عمر دستگاه خواهد شد و از پوسیدگی و خرابی آن جلوگیری می‌کند.
در هنگام سرویس چیلر صنعتی باید به چند نکته مهم توجه شود که یکی از آن‌ها ضربه نزدن به لوله‌ها، استفاده از مواد شوینده مناسب و … می‌باشد.

نکات مهم نگه داری و سرویس چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

دلیل انتخاب زرین سرویس برای چیلر صنعتی

چرا زرین سرویس را انتخاب کنیم؟ در جواب به این سوال شما باید بگویم که مشتریان عزیز هزینه ای که پرداخت می‌کنند حق دریافت بهترین خدمات را دارند که زرین سرویس این خدمات را به بهترین شکل ممکن در اختیار شما قرار می‌دهد.
همچنین باید بگویم هزینه نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی به واسطه زرین سرویس منصفانه تر از سایر رقبا می‌باشد.
زرین سرویس یا داشتن سال‌ها سابقه درخشان و به کار گرفتن نیروهای متخصص و حرفه ای در زمینه نصب چیلر صنعتی، سرویس چیلر صنعتی و تعمیر چیلر صنعتی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.
یکی دیگر از مزایای زرین سرویس خدمات رسانی به شما هموطنان عزیز در وقت مناسب و تعیین شده در محل مورد نظر شماست.
از دیگر دلایل انتخاب باید بگویم در زمان تعمیر چیلر صنعتی اگر دستگاه شما به قطعاتی نیاز داشته باشد از قطعات اورجینال برای آن استفاده می‌کنند.

دلیل انتخاب زرین سرویس برای چیلر صنعتی

نمایندگی مجاز نصب، تعمیر و سرویس چیلر صنعتی

زرین سرویس در کمترین زمان ممکن در استان‌های تهران، شیراز، البرز، رشت، گیلان، گرگان، مازندران، مشهد و … بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.
برای ثبت سفارش می‌توانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و یا از طریق تماس تلفنی این کار را انجام دهید.