پکیج‌های نوعی سیستم گرمایشی اند که امروزه بسیار پرطرفدارند. هواگیری پکیج باید هر ساله انجام شود چراکه علت هواگیری پکیج به صورت هر سال این است که هوا درون لوله‌های آب قرار می‌گیرد و باعث بروز اختلال در عملکرد پکیج می‌شود و اجازه عبور آب را نمی‌دهد. در ادامه با زرین سرویس همراه باشید تا شما را با هوا گیری پکیج آشنا کند.

علت هواگیری پکیج

هواگیری پکیج برای بهتر کار کردن پکیج انجام می‌شود معمولا در آغاز فصل سرد زمستان باید هواگیری پکیج انجام شود چرا که در فصل زمستان کارکرد پکیج بیشتر خواهد شد.
علت هواگیری پکیج این است که هوای قرار گرفته در لوله‌ها باعث بروز اختلال در کارکرد پکیج می‌شود و یا آب به صورت کلی قطع می‌شود و یا سرد و گرم می‌شود و به هر نحوی عملکرد درستی ندارد و نمی‌تواند به درستی آب را گرم کند و همین امر باعث می‌شود که هواگیری انجام شود.

مشکلات ناشی از هواگیری نکردن پکیج:

· آب خروجی از پکیج سرد و گرم می‌شود

· صدای زیادی در رادیاتور ایجاد می‌کند و باعث سلب آسایش می‌شود

· سرد بودن آب خروجی (نمی‌تواند آب مصرفی را به خوبی گرم کند)

· خاموش شدن پکیج و روشن نشدن آن

· حرارت خارج شده از شوفاژ گرم و سرد می‌شود

مشکلات ناشی از هوا گیری نکردن پکیج

علت هواگیری پکیج

در صورتی که می‌خواهید هوا گیری سیستم گرمایشی پکیج خود را انجام دهید در ادامه با ما همراه باشید و با استفاده از نحوه هواگیری پکیج، پکیج خود را هوا گیری کنید.

نحوه هواگیری پکیج

در این بخش می‌خواهیم آموزش طریقه هواگیری پکیج را برای شما توضیح دهیم و شما را به پاسخ سوال نحوه هواگیری پکیج چگونه است آشنا کنیم با ما همراه باشید.

نحوه هوا گیری پکیج

نحوه و علت هواگیری پکیج

نحوه هواگیری پکیج به صورت مرحله به مرحله

  1. در اولین مرحله از نحوه هواگیری پکیج باید پکیج را روشن کنید و روی حالت زمستان و یا گرم کردن بگذارید.

2. در مرحله بعد هواگیری باید قسمت پایینی پکیج را باز کنید و اجازه دهید که هرچه درون آن هست خارج شود و همچنین آب را از آن خارج می‌کنید و اجازه می‌دهید که همه هوای درون پکیج به همراه آب خارج شود.

3. در این مرحله باید ورودی و خروجی همه شوفاژها (رادیاتور) متصل به پکیج را باز بگذارید.

4. در مرحله بعد هواگیری،باید شوفاژ‌ها را بررسی کنید و از مسدود نبودن آن‌ها مطمئن شوید همچنین در این مرحله نباید هیچگونه صدای غیر طبیعی از شوفاژ‌ها به گوش برسد.

5. در مرحله بعدی هواگیری کردن پکیج باید هواگیری را از شوفاژها شروع کنید و شوفاژ آب را به داخل آن‌ها انتقال دهیم و تا زمانی که آب بدون هوا و با فشار از شوفاژ خارج نشد این کار را ادامه می‌دهیم و سپس ورودی و خروجی آن‌ها را وصل می‌کینم.
نکته قابل توجه در این مرحله این است که در هنگام هواگیری شوفاژ آب به همراه هوا با فشار از شوفاژ خارج می‌شود و محیط اطراف خودش را خیس می‌کند برای جلوگیری از این اتفاق یک ظرف بزرگ یا حوله زیر آب قرار دهید تا محیط اطراف را خیس نکنید.

6. در مرحله بعدی هواگیری پکیج اگر به درستی انجام شده باشد فشار آب کم می‌شود برای تنظیم فشار آب شیر زیر پکیج را باز می‌کنیم و منتظر می‌مانیم تا فشار آب تنظیم شود و سپس آب را می‌بندیم.

7. در مرحله آخر هواگیری پکیج ، اگر به درستی هواگیری انجام شده باشد می‌توانید به آرامی‌شوفاژها را، راه اندازی کنید.

در این بخش شما را با نحوه هواگیری پکیج آشنا کردیم در صورتی که نمی‌توانید این کار را انجام دهید می‌توانید از زرین سرویس مرکز تخصصی تعمیر پکیج در تهران و سایر استان‌های مشهد، شیراز، اصفهان، رشت، البرز، گرگان، گیلان و … کمک بگیرید.

نحوه هواگیری پکیج بوتان

در این بخش می‌خواهیم شما را با نحوه هواگیری پکیج بوتان آشنا کنیم که یکی از برند‌های معتبر در زمینه تولید سیستم گرمایشی می‌باشد.
در جواب به این سوال که می‌گویند علت هواگیری پکیج چیست، متوجه خواهید شد که در اکثر مواقع علت سرد و گرم آب پکیج هواگیری نکردن پکیج است و با انجام هوا گیری پکیج بوتان این مشکل برطرف خواهد شد.
نحوه هواگیری پکیج بوتان اینگونه است که ابتدا پکیج را روشن نموده و سپس شیر زیر پکیج را باز می‌کنیم تا هوا با آب خارج شود.
در مرحله بعدی هواگیری پکیج بوتان باید شوفاژها را هوا گیری کنیم که در این جا بهتر است شیر خروجی را شل کنیم که به صورت ناگهانی آب بیرون نریزد و یک ظرف زیر آن قرار دهیم تا هوا به همراه آب خارج شود.
زمانی که هوا خارج شد می‌توانید شیرهای شوفاژ را محکم کنید و سپس آن‌ها را هم روشن کنید.
در مرحله آخر برای مطمئن شدن از هواگیری سیستم گرمایشی پکیج، می‌توانید شیر زیر پکیج را شل کنید تا مقداری آب از آن خارج شود و مطمئن شوید که هواگیری بوتان انجام شده است.

نحوه هوا گیری پکیج بوتان

نحوه و علت هواگیری پکیج

در صورتی که توانایی هوا گیری پکیج بوتان خود را ندارید می‌توانید از زرین سرویس مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس پکیج و سایر لوازم خانگی کمک بگیرید.

نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور

نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور هم مانند پکیج بوتان انجام می‌شود که در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد.
امروزه یکی از پرفروش ترین پکیج‌ها در بازار، پکیج ایران رادیاتور می‌باشد چرا که قیمت و کیفیت مناسبی دارد در ادامه می‌خواهیم نحوه هواگیری ایران رادیاتور را برای شما توضیح دهیم.
هواگیری این سیستم گرمایشی دو مرحله دارد که یکی از آن‌ها هوا گیری پکیج و دیگری هواگیری شوفاژ می‌باشد.
در ابتدا هواگیری پکیج را انجام می‌دهیم شیر زیر پکیج را باز می‌کنیم و اجازه می‌دهیم آب به همراه هوا خارج شود و تا زمانی که هوا خارج نشده آن را نمی‌بندیم.
در این مرحله از هوا گیری پکیج ایران رادیاتور می‌خواهیم هوا گیری شوفاژ را انجام دهیم خروجی‌ها را باز می‌کنیم و یک ظرف زیر آن‌ها قرار می‌دهیم و منتظر می‌مانیم تا هوا به همراه آب از همه شوفاژها خارج شود و سپس آن را می‌بندیم.
در زمانی که هواگیری پکیج ایران رادیاتور انجام می‌شود با استفاده از دستگاه مانومتر فشار آب را بررسی می‌کنیم که در صورت طبیعی باید 1.5 تا 2 بار باشد.

در آخرین مرحله هواگیری پکیج ایران رادیاتور می‌توانید پکیج را دوباره هواگیر کنید و سپس آن را، راه اندازی کنید.

نحوه هوا گیری پکیج ایران رادیاتور

نحوه و علت هواگیری کردن پکیج

نحوه هواگیری پکیج ایران رادیاتور را برای شما توضیح دادیم در صورتی که توضیحات را خواندید و باز هم توانایی هواگیری پکیج ایران رادیاتور خود را نداشتید می‌توانید از زرین سرویس کمک بگیرید.

نحوه هواگیری پکیج آریستون

نحوه هواگیری پکیج آریستون هم مشابه سایر پکیج‌ها از جمله ایران رادیاتور، بوتان و … می‌باشد ولی باز هم برای شما توضیح خواهیم داد.
در اولین مرحله هواگیری کردن آریستون باید پکیج هوا گیری شود، شیر خروجی آب که زیر پکیج قرار دارد را باز می‌کنیم و اجازه می‌دهیم تا زمانی که هوای موجود درون آن خارج شود آب باز باشد.
در مرحله بعد نحوه هواگیری پکیج آریستون باید رادیاتورها را هوا گیری کنید که شیر خروجی آن را نیمه باز می‌کنیم و اجازه می‌دهیم هوا با آب از رادیاتور‌ها خارج شود و سپس شیر را می‌بندیم.
زمانی که هواگیری انجام شد باید فشار آب اندازه گیری شود که با استفاده از مانومتر آن را بررسی می‌کنیم فشار آب باید 1.5 یا 2 بار باشد.
هم اکنون اگر به درستی هواگیری انجام شده باشد می‌توانید پکیج را روشن کنید و از آن استفاده کنید.

نحوه هوا گیری پکیج آریستون

نحوه هواگیری پکیج و علت آن

در جواب به این سوال که چرا هواگیری کردن پکیج مهم است باید بگویم که در برخی موارد علت خاموش و روشن شدن پکیج می‌تواند هواگیری نکردن پکیج باشد پس متوجه می‌شویم که هواگیری یکی از امور مهم است.

در صورتی که می‌خواهید هواگیری پکیج آریستون خود را انجام دهید و توانایی انجام این کار و یا وقتش را ندارید می‌توانید از تیم حرفه ای زرین سرویس کمک بگیرید.

هواگیری پکیج در تهران و البرز

هواگیری پکیج یکی از امور مهم است که هرساله باید انجام شود در بالای این مقاله شما را به پاسخ سوال نحوه هواگیری انواع پکیج رساندیم و شما متوجه شدید که علت هواگیری پکیج چیست و باید انجام شود.

هوا گیری پکیج در تهران و البرز

نحوه و علت هواگیری کردن پکیج

هواگیری پکیج در تهران و البرز به واسطه تکنسین‌های حرفه ای زرین سرویس در تهران و سایر استان‌های مشهد، شیراز، اصفهان، رشت، گرگان، گیلان، ورامین و … انجام می‌شود.
همچنین باید بدانید که زرین سرویس هواگیری انواع پکیج‌ها در برند‌های مختلف را انجام می‌دهد فقط کافی است سفارش خود را از طریق تماس تلفنی و یا هم اکنون به صورت آنلاین ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود از خدمات بی نظیر زرین سرویس بهره مند شوید.