درباره نحوه عملکرد پکیج در زمستان باید بگویم که در زمستان پکیج علاوه بر تامین آب گرم وظیفه گرم کردن آب مورد نیاز شوفاژ و … جهت گرم کردن محیط را به عهده دارد. در صورتی که در نحوه عملکرد پکیج در زمستان مشکلی به وجود آمد می‌توانید از زرین سرویس کمک بگیرید. نحوه عملکرد پکیج در زمستان را در ادامه به صورت کامل برای شما توضیح خواهیم داد.

نحوه عملکرد پکیج در زمستان

در این بخش می‌خواهیم نحوه عملکرد پکیج در زمستان را برای شما توضیح دهیم .
پکیج‌ها در فصل زمستان معمولا دو عمل را با هم انجام می‌دهند که هر دوی آن‌ها با گرم شدن آب انجام می‌شوند.
در اولین مورد باید بگویم که با باز کردن شیر آب، آب از سنسور فشار میکرو سوئیچ عبور می‌کند و این سنسور فعال می‌شود و از طریق برد الکترونیک دستوری به شیر سه طرفه ارسال می‌شود که مدار انتقال به شوفاژ، رادیاتور و یا فن کویل‌ها برای مدت کوتاه و موقتی قطع شده و آب گرم شده برای مصارف خانگی از جمله حمام، دستشویی، ظرفشویی و … انتقال داده می‌شود.
زمانی که شیر آب برای مصارف خانگی قطع می‌شود بلافاصله شیر سه طرفه آب را به سیستم‌های تبادل گرمایش (رادیاتور، فن کویل و … ) انتقال می‌دهد.
نحوه عملکرد پکیج در زمستان اینگونه است که برای شما توضیح دادیم در ادامه شما را با نحوه عملکرد پکیج در تابستان آشنا خواهیم کرد.

عملکرد پکیج در زمستان

نحوه عملکرد پکیج در زمستان

در برخی موارد در نحوه عملکرد پکیج در زمستان اختلالاتی به وجود می‌آید که جهت برطرف کردن آن می‌توانید از تیم حرفه ای زرین سرویس که تعمیرات تخصصی پکیج در تهران و سایر استان‌ها را انجام می‌دهد کمک بگیرید.

نحوه عملکرد پکیج در تابستان

در این بخش می‌خواهیم شما را با نحوه عملکرد پکیج در تابستان آشنا کنیم.
نحوه عملکرد پکیج در تابستان اینگونه است که زمانی که آب را باز می‌کنید پکیج روشن شده و آب را گرم می‌کند و مانند نحوه عملکرد پکیج در زمستان نیست که پکیج همیشه در حال کار کردن است.
زمانی که آب باز می‌شود دستور از طریق میکرو سوئیچ به برد داده می‌شود و مشعل که روی شمع بوده به سرعت روشن خواهد شد و آب را گرم می‌کند.
زمانی که آب بسته می‌شود مشعل پکیج هم خاموش می‌شود و تا زمانی که دوباره آب گرم را باز نکنید مشعل پکیج روشن نخواهد شد.

نحوه عملکرد پکیج در تابستان

نحوه عملکرد پکیج در تابستان

نحوه فعال کردن حالت زمستانی پکیج

برای فعال کردن حالت زمستانه پکیج باید چند نکته مهم را روی پکیج پیاده سازی کنید.
یکی از مهم ترین نکاتی که در نحوه عملکرد پکیج در زمستان تاثیر گذار است هواگیری پکیج و رادیاتور و … است.
از دیکر نکاتی که باید به آن‌ها توجه شود بررسی جرقه پکیج و همچنین اتصالات گاز پکیج می‌باشد که باید به سالم بودن آن‌ها اطمینان کامل داشته باشید.
با زرین سرویس همراه باشید تا در ادامه این مقاله نحوه فعال کردن حالت زمستانی پکیج را برای شما توضیح دهیم.
روی بیشتر پکیج‌ها سه ولوم، یک دکمه کوچک و یک عقربه وجود دارد که در عکس زیر نمونه آن را مشاهده می‌کنید.

نحوه فعال کردن حالت زمستانی پکیج

نحوه عملکرد پکیج در زمستان

اولین ولوم که در سمت راست قرار دارد وظیفه روشن و خاموش کردن پکیج را به عهده دارد، زمانی که روی صفر باشد پکیج خاموش و زمانی که روی یک باشد یعنی پکیج روشن است.
دومین و سومین ولوم‌ها وظیفه تنظیم دمای آب را به عهده دارند و زمانی که بهترین محل نصب پکیج را تعیین می‌کنید و آن را نصب می‌کنید دمای آب تنظیم می‌شود و دیگر نیاز به تنظیم کردن ندارد.
دکمه کوچکی که روی پکیج قرار دارد وظیفه ریستارت (خاموش و روشن) کردن پکیج را به عهده دارد، ریستارت پکیج زمانی انجام می‌شود که پکیج شما ارور داده و می‌توانید با این روش آن را برطرف کنید.
و در آخر درباره عقربه باید بگویم که همیشه باید بین دو تا یک باشد، تنظیمات عقربه به کمک شیر پر کن (شیر پلاستکی و کوچک آبی یا مشکی رنگ که از زیر پکیج خارج شده است) انجام می‌شود.
تنظیم این دکمه در نحوه عملکرد پکیج در زمستان بسیار تاثیر گذار است.

در ابتدا برای فعال کردن حالت زمستانی پکیج، درجه فشار پکیج (عقربه) باید روی 1/5 باشد در صورتی که تنظیم نبود با توجه به توضیحات قبل آن را تنظیم کنید.
در مرحله بعدی دودکش، لوله گازها، شیرهای اتصال آب و … را بررسی کنید و در صورت داشتن نشتی و قطع بودن آن‌ها را تعمیر و یا تعویض کنید.
در مرحله بعد همه شیرهای آب را باز کنید و دمای پکیج را بالا ببرید.
پس از مدتی که اولین شوفاژ گرم شد می‌توانید هواگیری را انجام دهید برای انجام عمل هواگیری بسیار مواظب باشید در صورتی که توانایی هواگیری پکیج خود را ندارید به مقاله نحوه هواگیری پکیج و علت آن مراجعه کنید.
حالت زمستانی پکیج شما فعال شد در صورت تمایل می‌توانید دمای آن را تغییر دهید هم اکنون می‌توانید نحوه عملکرد پکیج در زمستان را مشاهده کنید.

طرز کار پکیج ایران رادیاتور

درباره طرز کار پکیج ایران رادیاتور باید بگویم که عملکردی شبیه به سایر پکیج‌های دیگر دارد.
به صورت کلی طرز کار پکیج ایران رادیاتور اینگونه است که آب سرد وارد پکیج می‌شود و پس از گذر از لوله‌های روی مشعل و به کمک سنسورها و سایر قطعات دیگر گرم شده و به بیرون از پکیج ایران رادیاتور انتقال داده می‌شود.

از مزایای پکیج ایران رادیاتور باید به دسترسی آسان در زمان خرابی، نصب سریع و آسان، مستقل بودن پکیج و … اشاره کرد.
پکیج ایران رادیاتور یکی از بهترین نحوه عملکرد پکیج در زمستان را بین رقبای خود دارد.

طرز کار پکیج ایران رادیاتور

نحوه عملکرد پکیج در زمستان

طرز کار پکیج بوتان

به صورت کلی طرز کار همه پکیج‌ها شبیه به هم می‌باشد همچنین می‌تواند نحوه عملکرد پکیج در زمستان شبیه به سایر پکیج‌ها باشد.
پکیج‌های بوتان پس از راه انداری و نصب، آب سرد را از ورودی گرفته و آن را گرم کرده و از خروجی به حمام، ظرفشویی، رادیاتور قرنیزی، فن کویل و … انتقال دهد.
از مزایای پکیج بوتان باید به بدون سر و صدا بودن، تنظیم دما، عملکرد مطمئن و … اشاره کرد.

طرز کار پکیج بوتان

نحوه عملکرد پکیج در زمستان

تعمیر پکیج در تهران و البرز

در صورتی که در نحوه عملکرد پکیج در زمستان اختلال به وجود آمده باشد می‌توانید از زرین سرویس مرکز تخصصی تعمیر پکیج در تهران و البرز و همچنین استان‌های دیگری از جمله شیراز، اصفهان، رشت، مشهد، گرگان، گیلان و مازندران کمک بگیرید.
شما دوستان عزیز در صورتی که تمایل دارید تعمیر پکیج خود در انواع برندهای مختلف را به یک شرکت معتبر بسپارید می‌توانید از زرین سرویس کمک بگیرید فقط کافی است اطلاعات خود را به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن از خدمات بی نظیر همکاران ما بهره مند شوید.

تعمیر پکیج در تهران و البرز

نحوه عملکرد پکیج در زمستان