سیستم‌های کولر گازی پاناسونیک به دلیل قابلیت اطمینان ، ویژگی‌های ابتکاری و سازگار با محیط زیست ، شهرت فراوانی کسب کرده اند. اما پاناسونیک نیز مانند دیگر سیستم‌ها ممکن است با مشکلاتی مواجه شود و شما می‌توانید جهت سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک با زرین سرویس همراه شوید . ما طی عملیات سرویس کولر گازی پاناسونیک می‌توانیم تمامی‌قطعات کولر گازی را بررسی کرده و در صورت مشاهده خطا با خدمات تعمیر کولر گازی پاناسونیک، کولر گازی شما را به بهترین شکل ممکن تعمیر نماییم.

چرا کولر گازی پاناسونیک را انتخاب کنید؟

چرا کولر گازی پاناسونیک را انتخاب کنید؟

کولر گازی پاناسونیک

پاناسونیک به دلیل قابلیت اطمینان ، ویژگی‌های نوآورانه و سازگار بودن با محیط زیست برای ده‌ها سال همچنان در بازار فن آوری تهویه مطبوع باقی مانده است و بسیاری از آخرین سیستم‌های آن‌ها اکنون از گاز R410 استفاده می‌کنند که با محیط زیست سازگار اند. علاوه بر این ، پاناسونیک همچنین با تمام سیستم‌های تهویه مطبوع تازه نصب شده خود ، 3 سال ضمانت (که در صورت لزوم قابل تمدید) نیز ارائه می‌دهد.

زرین سرویس نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک

زرین سرویس نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک

زرین سرویس نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک

پاناسونیک نمایندگی‌های خود را با استانداردهای فوق العاده بالا نگه داشته است زیرا خود برند پاناسونیک تعهد غیر قابل انعطاف به کیفیت دارد. کلیه محصولات گرمایشی و تهویه مطبوع پاناسونیک توسط کارشناسان صنعت طراحی و تولید شده است که به ارائه عملکرد چشمگیر و بهره وری انرژی از طریق فناوری نوآورانه و تولید برتر می‌پردازند. پاناسونیک با وجود انواع تهویه مطبوع تجاری و خانگی ، مینی اسپلیت‌ها ، سیستم‌های بسته بندی شده ، سیستم‌های تهویه ، سیستم‌های تصفیه هوا ، رطوبت سازها ، کنترل‌های هوشمند و ترموستات ، به مشتریان ما کمک می‌کند تا تقریباً هرگونه نیاز به گرمایشی یا سرمایش را برآورده کنند. اگر به خدمات نصب و راه اندازی گرمایش و تعمیر کولر گازی پاناسونیک ما در تهران علاقه مند هستید ، امروز برای مشاوره رایگان با شماره 44563422-021 تماس بگیرید. ما به عنوان یک نمایندگی پاناسونیک با داشتن خدمات متنوع می‌توانیم خانواده شما را در تمام سال خشنود نگه داریم.

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

تعمیر کولر گازی پاناسونیک

با فرا رسیدن فصل تابستان برای یک موج گرما آماده شوید. وقتی سرانجام گرمای تابستان شرایط را سخت و طاقت فرسا می‌کند بیشترین چیزی که غیر قابل تحمل ست خرابی کولر گازی‌هاست. با پرداختن به هرگونه مشکل در ابتدای کار با یک تعمیر  حرفه ای ، می‌توانید از مشکلات بیشتر جلوگیری کنید و هزینه‌های نیاز به تعمیر کامل را در آینده کاهش دهید. با این حال ، تیم ما می‌تواند در اسرع وقت تعمیر کولر گازی پاناسونیک را انجام دهد تا شما در آسایش باشید. متخصصین ما با درک برند و کلیه مؤلفه‌های مورد استفاده در طراحی کولر گازی پاناسونیک ، می‌توانند یک تعمیر فوری با قیمتی مناسب و با اطمینان به شما ارائه دهند تا در سریعترین زمان ممکن شما به راحتی برسید. زرین سرویس را انتخاب کنید و مطمئن باشید خانه شما هر روز از سال در دمای مناسبی خواهد بود. در صورت بروز خطا یا خرابی ، مهندسان با تجربه تعمیر کولر گازی پاناسونیک زرین سرویس معمولاً در اولین مراجعه خود قادر به تشخیص یک دستگاه کولر گازی پاناسونیک معیوب هستند و در کمترین زمان اقدام به تعمیر کولر گازی می‌نمایند.

سرویس کولر گازی پاناسونیک

سرویس کولر گازی پاناسونیک

سرویس کولر گازی پاناسونیک

زرین سرویس با چندین سال سابقه و تجربه  بزرگترین ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک در کشور را به ارمغان می‌آورد. ما مجوز ارائه دهنده خدمات تعمیر کولر گازی پاناسونیک با قطعات و نیروی کار تضمینی تا سه ماه پس از انجام کار هستیم. ما به کلیه شهرستان تهران خدمت می‌کنیم و نه تنها در سرویس پاناسونیک بلکه در هر مارک اصلی دیگری نیز فعالیت می‌کنیم. خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک زرین سرویس شامل اطمینان از اینکه همه اجزای سیستم در وضعیت کار مناسب هستند قرار دارد. این تعمیر و سرویس کولر گازی پاناسونیک نه تنها به منظور فراهم آوردن آرامش خاطر به مشتریان انجام می‌شود ، بلکه این اطمینان را می‌دهد که سیستم بهینه عمل می‌کند.

عیب یابی کولر گازی پاناسونیک

عیب یابی کولر گازی پاناسونیک

عیب یابی کولر گازی پاناسونیک

این مقاله می‌تواند شما را راهنمایی کند که چگونه می‌توانید به عیب یابی کولر گازی بپردازید و مشکلات کولر گازی پاناسونیک را حل کنید. نکات مفیدی وجود دارد که می‌تواند در حل این مشکل به شما کمک کند.

  • مشکل: کولر گازی به هیچ وجه روشن نمی‌شود.

راه حل: ترموستات خود را تنظیم کنید تا دمای آن خنک شود و پایین بیاید ، سپس پنل الکتریکی خود را برای جدا شدن فیوز بررسی کنید. با مراجعه به سیم ، مشکلات مربوط به منبع تغذیه را بررسی کنید.

  • مشکل: کولر گازی خنک نمی‌کند.

راه حل: تهویه هوا که در حال اجرا است اما خنک کننده نیست یکی از رایج ترین مشکلات است. متأسفانه ، این علل بالقوه زیادی دارد. این می‌تواند یک فیلتر هوای کثیف ، سطح مبرد پایین یا تخلیه میعانات مسدود شده باشد. همچنین می‌توانید یخ اطراف کویل‌ها یا یک کمپرسور کثیف در فضای باز را بررسی کنید.

  • مشکل: کولر گازی شما باد گرم می‌زند.

راه حل: کولر گازی که هوای گرم را می‌وزد می‌تواند نگران کننده باشد. اغلب ، مشکل با فیلتر هوا کثیف است ، زیرا این می‌تواند باعث مشکلات جریان شود. تأیید کنید که واحد خارجی در حال اجرا است و بررسی کنید که آیا برگ یا بقایای دیگری وجود دارد که مانع از جریان هوا می‌شود یا خیر.

  • مشکل: کمپرسور اجرا نمی‌شود.

راه حل: یک کمپرسور که اجرا نمی‌شود می‌تواند سیم سوزانده شده ، خازن خراب و یا یک کمپرسور معیوب را نشان دهد. شما باید مبرد خود را تنظیم کنید ، سیم پیچ خازن را تمیز کنید ، خازن را بررسی کنید و در صورت عدم تنظیم مجدد ، کمپرسور را تعویض کنید.

  • مشکل: فن کار نمی‌کند.

راه حل: اگر فن در واحد فضای بیرون شما در حال چرخش نیست ، سیستم تهویه هوا به درستی خنک نمی‌شود. دکمه اضافه بار یا تنظیم مجدد را فشار دهید تا سعی کنید آن را دوباره تنظیم کنید. یا با خاموش شدن واحد ، سعی کنید تیغه‌های فن را در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. اگر آزادانه بچرخند ، ممکن است خازن دچار اختلال شده باشد و نیاز به تعویض آن باشد.

  • مشکل: کندانسور کار نمی‌کند.

 راه حل: مطمئن شوید كه كندانسور قدرت پیدا می‌كند. تأیید کنید که دستگاه به برق وصل شده است و فیوز دچار اختلال نیست. کندانسور که کار نمی‌کند ممکن است در دریافت سیگنال کنترل خنک کننده از ترموستات مشکلی داشته باشد. همچنین باید سوئیچ‌های ایمنی و سطح روغن را بررسی کنید. فشار مبرد را بررسی کنید.

  • مشکل: کولر گازی بطور دائم روشن و خاموش می‌شود.

راه حل: کولر گازی که دائما روشن و خاموش می‌شود ، مشکلی را نشان می‌دهد. به احتمال زیاد واحد کندانسور شما کثیف یا مسدود شده. برای جلوگیری از انسداد کندانسور را بررسی کنید و تمامی‌واحد کولر گازی را تمیز کنید تا هرگونه گردو غبار را پاک کنید.

سخن پایانی

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر کولر گازی پاناسونیک

هنگام خراب شدن کولر گازی پاناسونیک شما عزیزان به کمک یک متخصص که درک کاملی از سیستم و تجربه زیادی در این زمینه داشته باشد ، نیاز دارید. در زرین سرویس ، ما تیمی‌از متخصصان صنعت ماهر با دانش بی نظیر از سیستم‌های پاناسونیک و توجه دقیق به جزئیات هستیم. ما روی افزایش استاندارد صنعت برای خدمات به مشتری تمرکز می‌کنیم و همیشه گام‌های درستی را برای تضمین حداکثر رضایت شما طی خواهیم کرد. از خدمات در حال انجام تا تعمیر اصلی ، ما تیمی‌هستیم که می‌توانید با ما تماس بگیرید تا بهترین خدمات را برای تعمیر و سرویس کولر گازی شما انجام دهند.