مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج گلدیران یکی از مراکزی است که برای همه مناطق نیاز است. در منازلی که از پکیج گلدیران استفاده می‌شود در اکثر مواقع پکیج با مشکلاتی رو به رو می‌شود که باید تعمیر پکیج گلدیران برای آن انجام شود. همچنین سرویس پکیج گلدیران هم یکی از مواردی است که باید هر شش ماه یکبار انجام شود. در ادامه سرویس و تعمیر پکیج گلدیران را به صورت کامل برای شما توضیح می‌دهیم.

تعمیر پکیج گلدیران

در برخی موارد که پکیج با مشکلات کوچک روبه رو می‌شود دیگر نیاز نیست به تعمیر کاران مراجعه کنید و برای تعمیر پکیج خود هزینه پرداخت کنید ما در این بخش شما را با پکیج ال جی (LG) آشنا خواهیم کرد.

از مجموع مشکلاتی که برای پکیج گلدیران شما پیش می‌آید خاموش شدن ناگهانی، گرم نشدن آب در حالت روشن بودن پکیج، کار نکردن پکیج، سرو صدای پکیج و … می‌باشد که در ادامه با روش تعمیر پکیج گلدیران آشنا خواهید شد.

تعمیر پکیج گلدیران

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج گلدیران

سوالات متداول و عیب یابی پکیج گلدیران

  • خاموش شدن ناگهانی پکیج گلدیران

درباره خاموش شدن ناگهانی پکیج باید بگویم مشکلات آن می‌تواند از کم بودن فشار گاز، کم بودن فشار آب و یا خرابی برد پکیج باشد.
در صورتی که مشکل از فشار آب و گاز بود به راحتی قابل حل شدن می‌باشد ولی اگر برد با مشکل روبه رو شد می‌توانید آن را به کمک مراکز تخصصی تعمیر پکیج ال جی (LG) بسپارید.

  • گرم نشدن آب در حالت روشن بودن پکیج گلدیران

در برخی موارد با اینکه پکیج روشن می‌شود ولی آب را به درستی گرم نمی‌کند علت این مشکل می‌تواند از رسوب گرفتن پکیج، کم بودن شعله پکیج، کم بودن فشار گاز و یا کم و زیاد شدن فشار آب باشد.
در بعضی موارد که مشکل اصلی رسوب گرفتن پکیج است تعمیر پکیج گلدیران با رسوبگیری انجام می‌شود ولی در صورتی که با این عمل مشکل پکیج گلدیران برطرف نشد باید سایر قسمت‌های پکیج بررسی شود.
در مرحله بعدی که شعله پکیج کم است امکان اینکه دود کش مسدود باشد وجود دارد و باید آن را بررسی کرده و آن را تخلیه کنید.

  • کار نکردن پکیج گلدیران

در برخی موارد پکیج به صورت کلی کار نمی‌کند در این حالت باید گاز پکیج را بررسی کنید و مطمئن شوید که گاز آن وصل است.
در مرحله بعد که متوجه شدید مشکل از گاز نیست باید برد پکیج را بررسی کنید و اگر برد مشکل داشت از یک تعمیرکار حرفه ای کمک بگیرید چرا که یک کار تخصصی است و هر کسی نمی‌تواند تعمیر پکیج گلدیران را انجام دهد.

  • سرو صدای پکیج گلدیران

سرو صدای پکیج می‌تواند ناشی از هواگرفتن پکیج باشد که در این حالت باید هواگیری پکیج گلدیران را انجام دهید.
برای تعمیر پکیج گلدیران در این حالت باید پکیج را هواگیری کنید در صورتی که نمی‌توانید هواگیری پکیج را انجام دهید به مقاله نحوه هواگیری پکیج مراجعه کنید.
در بعضی موارد مشکل سرو صدای پکیج از مسدود بودن لوله‌های آن می‌باشد که باید سرویس پکیج گلدیران برای آن انجام شود.

سوالات متداول و عیب یابی پکیج گلدیران

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج ال جی (LG)

در صورتی که توانایی تعمیر پکیج گلدیران خود را ندارید می‌تواند از متخصصین حرفه ای زرین سرویس کمک بگیرید.

ارور و کد خطای پکیج گلدیران

در این بخش از مقاله می‌خواهیم شما را به صورت کامل با کد خطاها و ارورهای پکیج گلدیران آشنا کنیم با زرین سرویس همراه باشید.

  • E1 برای نمایش تشکیل نشدن شعله پکیج می‌باشد.
    در این حالت مشکل از قطع بودن گاز، کم و زیاد شدن فشار آب،مسدود شدن دودکش و یا خرابی سنسور می‌باشد.
    در قسمت بالا تعمیر پکیج گلدیران در این حالت را برای شما توضیح دادیم به آن جا مراجعه کنید.
  • کد خطای E2 نشان دهنده گرم شدن بیش از اندازه پکیج است.
    مشکل اصلی می‌تواند ناشی از خرابی ترموستات باشد و هم می‌تواند علت آن رسوب گرفتن پکیج باشد.
    در این حالت باید ترموستات را تعویض کرده و یا رسوب گیری پکیج را برای آن انجام دهید.
  • ارور E3 نشان دهنده اختلال در لوله آب گرم خروجی است که این مشکل ناشی از رسوب گرفتن لوله خروجی می‌باشد.
  • در صورتی که کد خطای E4 را مشاهده کردید باید بدانید که فشار آب کم است در این صورت آب ورودی را به صورت کامل باز کرده و مطمئن شوید که پمپ سالم است.
خطای پکیج گلدیران

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج ال جی (LG)

در صورتی که کد خطای پکیج گلدیران شما درون این کدها موجود نیست می‌توانید به مقاله کامل ترین بانک ارور پکیج مراجعه کنید و مشکل پکیج خود را بیابید و جهت برطرف کردن ارور آن اقدام کنید.

سرویس پکیج گلدیران

سرویس پکیج گلدیران هر چند وقت یکبار برای پکیج لازم است و باید حتما انجام شود اما چگونه بدون دردسر و هیچگونه هزینه ای سرویس پکیج گلدیران خود را انجام دهیم؟ در ادامه با زرین سرویس همراه باشید و جواب سوال خود را دریافت کنید.

سرویس پکیج گلدیران

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج گلدیران

سرویس پکیج اینگونه است که باید هر چند وقت یکبار دود کش، لوله‌های گاز و آب و … بررسی شده و در صورت داشتن مشکل آن را برطرف کنید.
برای سرویس پکیج ال جی (LG) در ابتدا گاز لوله‌های آب را بررسی کرده و در صورت گرفتن رسوب باید رسوب گیری برای آن‌ها انجام شود.
رسوب گیری پکیج اینگونه انجام می‌شود که پوسته پکیج را باز کرده و مبدل را از آن خارج می‌کنید و سپس درون یک ظرف پلاستیکی آب و اسید ریخته و به مدت 15 الی 20 دقیقه مبدل را درون آب اسید گذاشته و پس از آن مبدل را با آب شستشو دهید.
در مرحله بعدی سرویس پکیج گلدیران باید دود کش را بررسی کنید و مطمئن شوید که هیچ شیء آن را مسدود نکرده باشد.
به همین راحتی می‌توانید سرویس پکیج گلدیران را انجام دهید و اما در صورتی که توانایی این کار را ندارید می‌توانید از مراکز تخصصی تعمیر و سرویس پکیج ال جی (LG) کمک بگیرید.

سرویس کامل پکیج گلدیران شامل چه اقداماتی است؟

اقدامات لازم برای افزایش عمر مبدل
مانند اسید شویی ،مقاومت سنجی سنسورها
تنظیم ارتفاع شعله ، رفع سر صدای فن
تنظیم دودکش و اکسیژن رسانی به محفظه احتراق
رفع سر و صدای پکیج ، مدار شویی پکیج
مدار شویی لوله‌ها و رادیاتور‌ها ، سرویس شیر اطمینان
تعویض اورینگ‌ها ، سرویس ترموستات‌ها
سرویس جرقه زن و یون تشخیص شعله

نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر پکيج ال جی (LG) گلدیران در تهران

امروزه در بیشتر آپارتمان‌ها از سیستم گرمایشی پکیج گلدیران استفاده می‌شود که ممکن است مشکلاتی برای این پکیج‌ها به وجود آید و باعث بروز اختلال در عملکرد آن‌ها شود در این حالت پکیج شما به تعمیر یا سرویس نیاز دارد در این حالت اگر خودتان بتوانید این کار را انجام دهید از نظر هزینه برای شما به صرفه تر است ولی اگر توانایی این کار را ندارید باید از نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر پکیج گلدیران کمک بگیرید.

نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر پکیج گلدیران در تهران

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر پکیج گلدیران

زرین سرویس نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر پکیج گلدیران در تهران و سایر استان‌های البرز، رشت، شیراز، اصفهان، مازندران، مشهد، گرگان، گیلان، ورامین و … می‌باشد.
در صورتی که به تعمیر پکیج ال جی (LG) نیاز داشتید و آشنایی کامل با نحوه عیب یابی پکیج دیواری گلدیران را نداشتید می‌توانید از تیم با تجربه و حرفه ای زرین سرویس کمک بگیرید.
در صورتی که تمایل دارید که تعمیر و سرویس پکیج گلدیران خود را در محل انجام دهید کافی است با ما تماس بگیرید و یا سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنبد و در کمترین زمان ممکن از خدمات ما بهره مند شوید.

زمانی که پکیج گلدیران شما دچار مشکلاتی همچون: گرم نشدن آب مصرفی، سرد و گرم شدن آب مصرفی، برطرف نشدن کد خطا یا ارور، کم بودن فشار آب گرم، سوختن پمپ پکیج و … شد لازم است که برای سرویس و تعمیر پکیج گلدیران اقدام کنید.

برای ثبت درخواست تعمیر پکیج گلدیران می‌توانید از طریق “صفحه اصلی” زرین سرویس درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت کرده و یا با شماره 44563422-021 تماس بگیرید.

هزینه تعمیر پکیج گلدیران و سرویس آن به عوامل مختلفی همچون علت خرابی دستگاه که شامل: هواگیری، رسوب گیری و… بستگی دارد. لذا ابتدا دستگاه توسط متخصصین زرین سرویس عیب یابی می‌شود و بعد به شما اعلام می‌شود.