یکی از بزرگترین تولید کننده‌های یخچال فریزر در ایران شرکت امرسان نام دارد. که با به کارگیری طرح‌های بسیار شیک و خلق ایده‌های نو در جهت تولید و ساخت یخچال امرسان محبوبیتی خاص را در میان مردم خوش ذوق کشور عزیزمان به ارمغان آورده است. از آن جایی که  ریست یخچال امرسان یکی از مهم ترین مشکلات یخچال امرسان شناخته شده است. در این مقاله ما قصد داریم بیشتر در مورد چگونگی ریست یخچال امرسان صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

یخچال امرسان

بخش اول: تجربه سبک‌های متنوع با یخچال امرسان

همانطور که می‌دانید یکی از دلایل محبوبیت محصولات امرسان متنوع بودن آن‌ها است. به همین خاطر امری طبیعی است که با مشاهده محصولات امرسان رنگ، طرح، و سبک‌های متفاوتی از یکدیگر را مشاهده کنید. البته ناگفته نماند که علاوه بر ویژگی جذاب یخچال امرسان که زیبایی را برای هموطنان خود به ارمغان آورده است. این امر می‌تواند بسیار مفید و کاربردی برای مشتری باشد در این خصوص می‌توان به ارتباط مستقیم نیاز مشتری و تولید محصول اشاره کرد. ممکن است نیاز مشتری یک یخچال کوچک و کمجا باشد و یا برعکس مشتری فضای بسیار زیادی را در اختیار داشته باشد و بهترین و زیباترین سبک یخچال را مورد انتخاب خود قرار بدهد. از این رو شرکت امرسان تولیدکننده دستگاه‌های سرمایشی با ابعاد مختلف بوده است در ادامه چند نمونه از تولیدات شرکت امرسان را آورده ایم. با ما همراه باشید.

  • یخچال فریزر پایین امرسان
  • یخچال فریزر بالا و پایین امرسان
  • یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان
  • یخچال فریزر رنگی امرسان

بخش دوم: اختلال در عملکرد یخچال امرسان

همانطور که می‌دانید نگهداری از یخچال امرسان از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که مواد خوراکی و میوه‌ها درون یخچال نگهداری می‌شوند. بنابراین عدم نگهداری و مراقبت از یخچال امرسان علاوه بر فاسد شدن مواد غذایی و خوراکی‌ها.. خرابی و یا سوختن یخچال را در پی دارد. حال اگر به هر دلیلی یخچال امرسان شما دچار اختلال و خرابی شده است. و عملکرد درست قبل را ندارد. جای نگرانی نیست و می‌تواند قابل جبران باشد. پیشنهاد ما به شما سایت زرین سرویس است . سایت زرین سرویس دارای کارشناسان دوره دیده و آماده خدمات رسانی است که در جهت خرابی دستگاه‌های سرمایشی می‌تواند به شما عزیزان کمک بسیاری برساند. حال اگر مشکل شما بسیار جزیی و قابل بررسی در منزل است. تنها در آن صورت است که شما می‌توانید خودتان اقدام به رفع مشکل دستگاه سرمایشی کنید. در ادامه ما قصد داریم چگونگی ریست یخچال امرسان را در منزل به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید .

حتما بخوانید ” نمایندگی مجاز تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

آموزش ریست یخچال امرسان در منزل

برای ریست یخچال امرسان خود باید 4 گام زیر را به ترتیب و با دقت مورد بررسی قرار بدهید.

گام اول

اولین قدم خاموش کردن یخچال امرسان است. بنابراین برد یخچال امرسان خود را در حالت خاموش قرار دهید.

گام دوم

حال باید دو دکمه را به صورت همزمان بفشارید و مدتی نگهدارید. ابتدا کلید SUBER برد یخچال امرسان را لمس کرده و نگه دارید. سپس کلید POWER را لمس کرده و فشار دهید.

گام سوم

اگر به درستی گام دوم را انجام داده باشید . پس از مدتی کلمه se  بر روی برد یخچال امرسان شما ظاهر خواهد شد. هرگاه شما با کلمه se  در برد یخچال مواجه شدید. باید بدانید که کار خود را به خوبی انجام داده اید و برد به مرحله تست وارد شده است.

گام چهارم

زمانی که برد یخچال وارد عملیات تست شد. تنها کافی است suber را از روی برد لمس کنید. در این مرحله با هر بار فشار دادن این دکمه  قطعات مختلف یخچال با عبارات متفاوت و مخصوص به هر یک نمایش داده می‌شوند و فعالیت خود را از سر شروع می‌کنند .در این صورت می‌توان گفت شما عزیزان به خوبی ریست یخچال امرسان را انجام دهید.

در صورت هرگونه سوال یا مشکل می‌توانید از طریق کامنت با ما در میان بگذارید، یا با شماره 02144563422 تماس بگیرید.