با آغاز فصل تابستان استفاده از سیستم‌های خنک کننده نیز بیشتر خواهد شد .هر وقت با کولر گازی ایران رادیاتور خود مشکلاتی را تجربه کردید، چه عدم خنک کنندگی کافی و چه روشن نشدن آن، عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور باید اولین قدم شما باشد. برخی از عیب یابی‌های ساده می‌توانند مشکل شما را حل کنند، سریعتر و بدون هزینه تماس گرفتن با یک مرکز تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تهران، خانه شما سریعتر خنک شود. پس هر چه سریع تر با زرین سرویس تماس بگیرید.

راهنمای عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور

عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور

عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور

قبل از تماس با تکنسین تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور ، این مراحل عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور را اجرا کنید:

1. آیا فیلتر کولر گازی کثیف دارید؟ اگر فیلتر کولر گازی ایران رادیاتور مسدود و کثیف است ، می‌تواند باعث کاهش راندمان عملیاتی سیستم و کاهش توانایی آن در خنک شدن هوا شود. هر ماه فیلتر را تمیز کنید ، مخصوصاً اگر حیوانات خانگی دارید یا اینکه کولر گازی  شما همیشه روشن است!

2. آیا دستگاه‌های برقی دیگری نیز در نزدیکی کولر گازی قرار دارند؟ اگر تلویزیون ، مایکروویو یا یخچال را نزدیک کولر گازی خود قرار داده اید ، زمان آن رسیده است که آن‌ها را جابجا کنید. این دستگاه‌ها هوای گرم زیادی را آزاد می‌کنند و باعث می‌شوند فضای اتاق از هوای سرد بیشتر شود.

3. آیا  درب اتاق شما به درستی بسته شده است تا هوای گرم را از خود دور نگه دارد؟ بررسی کنید که آیا تمام پنجره‌ها و درها به درستی بسته شده اند تا مطمئن شوید هوای گرم از بیرون وارد نمی‌شود.

4. آیا ترموستات کولر گازی شما نا درست تنظیم دارد؟ اغلب اوقات ترموستات‌ها خواندن صحیح را ارائه نمی‌دهند. به عنوان مثال ، کولر گازی شما ممکن است اتاق را در 23 درجه خنک کند ، در حالی که ترموستات می‌تواند 25 درجه را نشان دهد. این مورد  معمولاً در این هنگام اتفاق می‌افتد:

  • تمیز نبودن ترموستات
  • دستگاه در سطح مشخصی قرار نگرفته است
  • در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارد

برای رفع این مشکل کولر گازی ایران رادیاتور، ترموستات خود را تمیز کرده و محل آن را بررسی کنید. اگر مشکل ادامه دارد ، برای رفع آن با تکنسین زرین سرویس تماس بگیرید.

5. آیا نور خورشید مانع از عملکرد صحیح کولر گازی شما می‌شود؟ اگر کولر گازی شما در مقابل یک پنجره آفتابی قرار گرفته است ، ممکن است برای خنک کردن اتاق شما بسیار سخت کار کند. توصیه می‌شود که پرده‌ها و سایه‌های مهارکننده نور برای کارایی بیشتر کولر گازی نصب نمایید.

6. خطا در عملکرد کمپرسور؟ کمپرسور در فضای باز باید از هوای کافی در داخل و خارج برخوردار باشد. اطمینان حاصل کنید که چیزی در مقابل جریان هوای آن وجود ندارد. گیاهان ، مبلمان یا هر چیز دیگری را که مانع از ورود و خروج هوا می‌شود ، باید تغییر مکان دهند.

7. کمپرسور کولر گازی شروع بکار می‌کند اما فن دستگاه کار را نمی‌کند. در این حالت بهتر است هر چه سریع تر با تکنسین متخصص زرین سرویس تماس حاصل نمایید.

8. فن دستگاه شروع بکار می‌کند اما کمپرسور فعال نیست. در چنین سناریویی ، واحد کولر گازی ممکن است با مبرد کم کار کند ، یا ممکن است کمپرسور معیوب باشد. این مجدداً نیاز به یک متخصص تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور  دارد.

این راهنمای عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور ، 8 مشکل برتر کولر گازی را که مردم با آن روبرو هستند ، پوشش می‌دهد. برای سایر مشکلات مهم بهتر است با یک متخصص تعمیر کولر گازی  تماس بگیرید.  اگر این مراحل عیب یابی کولر گازی ایران رادیاتور ، مشکل را برطرف نکرد ، وقت آن است که برای تعمیر کولر گازی با زرین سرویس تماس بگیرید.

زرین سرویس نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تهران

زرین سرویس نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تهران

نمایندگی سرویس و تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور در تهران

در حالی که انجام چند عیب یابی ساده به راحتی انجام می‌شود ، تعمیرات سیستم کولر گازی همیشه باید توسط یک متخصص انجام شود. مهم است که تعمیرات کولر گازی بدست متخصصین انجام شود این کار نه تنها برای اطمینان از درستی تعمیرات انجام می‌شود ، بلکه برای محافظت از پوشش ضمانت کولر گازی شما نیز لازم است – آیا می‌دانید اگر تکنسین بدون مجوز کار را انجام دهند ممکن است ضمانت‌های تجهیزات کولر گازی ایران رادیاتور باطل شوند؟ هنگام جستجوی یک نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران ، می‌توانید با اطمینان خاطر به زرین سرویس مراجعه نمایید. شما عزیزان می‌توانید از طریق همین سایت با کلیک روی گزینه ثبت سفارش با ما ارتباط برقرار کرده و یا با شماره تلفن 44563422-021 با ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

هزینه تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

هزینه تعمیرات کولر گازی ایران رادیاتور

هزینه تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور بسته به مشکلاتی که سیستم شما دارد بسیار متفاوت است. هزینه تعمیر سیستم خنک کننده خانه اغلب برای مالکان خانه بسیار پر استرس است ، به خصوص وقتی که این هزینه ناگهانی و غیر منتظره است.  متوسط هزینه ​​تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور برای صاحبان خانه تقریبا می‌توان بعد از بررسی مشکل کولر گازی به شما اعلام نمود. متخصصین تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور به طور معمول هزینه ای را هنگام مشاوره به شما ارائه می‌دهند که تشخیص‌های لازم را برای تعیین آنچه در سیستم خنک کننده شما وجود دارد پوشش می‌دهد. در صورت نیاز به تعمیر کولر گازی ایران رادیاتور ، با شماره تلفن 02144563422 تماس حاصل فرمایید.