عیب یابی یخچال فریزر و عیب یابی یخچال ساید بای ساید در صورتی باید انجام شود که یخچال فریزر یا ساید بای ساید شما دچار مشکل جدی از جمله سرد نکردن، صدای زیاد و … شود. عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید و نحوه برطرف کردن آن را در ادامه برای شما توضیح می‌دهیم ولی باید بدانید که اصلا کار ساده ایی نیست و باید تجربه کافی برای انجام این کار را داشته باشید.

عیب یابی یخچال فریزر

یخچال فریزر و ساید بای ساید امروزه یکی از موارد مهم است چرا که در همه منازل یخچال وجود دارد، در برخی موارد مشکلات جدی برای آن‌ها به وجود می‌آید که زرین سرویس در ادامه عیب یابی یخچال فریزر و راه حل رفع آن را برای شما توضیح خواهد داد.

عیب یابی یخچال فریزر

عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید

1.یخچال فریزر کار نمی‌کند

در برخی موارد که یخچال شما به صورت کلی روشن نمی‌شود و کار نمی‌کند برای عیب یابی یخچال فریزر باید به چند نکته مهم توجه کنید که در ادامه برای شما توضیح داده خواهند شد.
در اولین مرحله از عیب یابی یخچال فریزر باید پریز برق را بررسی کنید و مطمئن شوید که دوشاخه به برق متصل است در صورتی که دوشاخه به پریز وصل بود و بازهم یخچال کار نکرد باید پریز برق را به وسیله فاز متر و یا یک وسیله برقی کوچک امتحان کنید در صورت که وسیله برقی روشن شد مطمئنا ایراد از خود یخچال فریزر است.
برای عیب یابی یخچال فریزر پس از توجه به مراحل قبل باید بدانید که ایراد از برد و یا قطعات الکترونیکی یخچال فریزر است و باید آن را بررسی و تعمیر کنید.
بهتر است این مرحله از تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را به تعمیر کاران حرفه ای بسپارید.

2. کمپرسور یخچال فریزر داغ می‌شود

عیب یابی یخچال فریزر در مواقعی که کمپرسور یا موتور آن داغ می‌کند یکی از موارد مهم است که در اثر خرابی فن خنک کنند، کمپرسور یا کندانسور مشاهده خواهد شد.
داغ شدن موتور یکی از امور طبیعی است که در صورت داغ شدن زیادی و غیر طبیعی باید به آن مشکوک شوید و برای عیب یابی یخچال فریزر اقدام کنید چرا که در صورت بی توجهی به آن در طولانی مدت باعث سوختن موتور یا کمپرسور خواهد شد و هزینه سنگینی جهت خریداری موتور یا کمپرسور باید بپردازید.

3. برفک زدن یخچال فریزر

یکی دیگر از مواردی که باعث بروز اختلال در عملکرد فریزر می‌شود برفک زدن یخچال فریزر می‌باشد که در ادامه با علت برفک زدن یخچال و راه حل برطرف کردن آن آشنا می‌شوید که باید عیب یابی یخچال فریزر برای آن انجام شود تا بتوانیم از آن جلوگیری کنیم.
علت برفک زدن یخچال فریزر وارد شدن هوای مرطوب و گرم محیط اطراف به درون یخچال است که با برخورد آن‌ها به هم رطوبت و گرما یخ زده و باعث بروز برفک درون یخچال فریزر خواهد شد.
برای عیب یابی یخچال فریزر و رفع آن باید به مکان برفک‌ها توجه کنید اگر برفک در اطرف درب باشد باید بدانید که واشر درب پاره است یا درب به درستی بسته نمی‌شود که در این صورت باید واشر را تعویض کنید و یا مشکل درب را برطرف کنید.
در برخی موارد علت برفک زدن یخچال کم بودن دمای یخچال است که در این حالت برفک در تمام قسمت‌های یخچال مشاهده می‌شود.

4. یخچال فریزر صدای زیادی می‌دهد

در برخی موارد مشکل به وجود آمده در یخچال فریزر شما صدای زیاد  و غیر طبیعی آن می‌باشد که برای عیب یابی یخچال فریزر باید به نکات زیر توجه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر و جامع به مقاله علت صدا دادن یخچال فریزر و ساید بای ساید مراجعه کنید.
در این بخش باید بدانید که علت صدای یخچال فریزر شما می‌تواند برخورد پره‌های فن اوپراتور با برفک باشد و یا کثیفی فن‌ها در اثر سرویس نکردن یخچال در طولانی مدت باشد.
یکی دیگر از عیب یابی یخچال فریزر می‌تواند وابسته به موتور یخچال باشد.
موتور یخچال در اثر فرسودگی و یا روغن کاری نشدن در طولانی مدت می‌تواند صدای زیادی از خود تولید کند که راه حل برطرف کردن آن سرویس یخچال فریزر می‌باشد.

5. بو دادن یخچال فریزر

در بیشتر موارد یخچال فریزر شما بوی بدی از خود ساطع می‌کند در این صورت این بو ناشی از قرار دادن غذاها و مواد غذایی‌های فاسد و کپک زده می‌باشد.
برای عیب یابی یخچال فریزر و رفع آن باید یخچال را به صورت کامل تمیز کرده.
جوش شیرین را درون یک ظرف درب باز درون یخچال گذاشته و پس از سه ماه آن را تعویض کنید.
ظروف و مواد غذایی را بدون وجود هیچ گونه روزنه بسته بندی کنید.

عیب یابی یخچال فریزر و نحوه رفع آن

عیب یابی یخچال فریزر

در صورتی که عیب یابی یخچال فریزر شما بین علت‌های خرابی توضیح داده شده نبودند می‌توانید از نیروهای متخصص و حرفه ای زرین سرویس جهت تعمیر یخچال فریزر خود در استان‌های اصفهان، شیراز، تهران، البرز، ورامین، مشهد، گرگان، گیلان، رشت و … کمک بگیرید.

عیب یابی یخچال ساید بای ساید

در این بخش می‌خواهیم شما را به صورت کامل با عیب یابی یخچال ساید بای ساید آشنا کنیم با زرین سرویس همراه باشید.

عیب یابی ساید بای ساید

عیب یابی یخچال ساید بای ساید

1. یخ ساز کار نمی‌کند و آب سرد کن هم آب نمی‌هد

یکی از ایراداتی که درون یخچال ساید بای ساید شما به وجود می‌آید همین است که یخ ساز و آب سرد کن کار نمی‌کند.
عیب یابی یخچال ساید بای ساید اینگونه است که باید شیر آب متصل به آن را بررسی کنید و در صورت قطع بودن آن را وصل کنید.
در برخی موارد لوله آب متصل به یخ ساز و آب سرد کن مسدود شده است که باید آن را باز کنید.

2. دمای تنظیم شده با دمای واقعی متفاوت است

یکی از علت‌های عیب یابی یخچال ساید بای ساید تنظیم نبودن دمای یخچال است که باعث می‌شود ما به عیب یابی آن بپردازیم.
در صورت برخورد با این پدیده باید بدانید که علت نگران کننده ای ندارد و باید بدانید که علت آن باز بودن درب یخچال برای مدت زمان طولانی است، یخچال به تازگی راه اندازی شده است و یا غذایی که درون یخچال گرم است و … .
برای رفع این حالت از یخچال ساید بای ساید باید یخچال را به مدت 24 ساعت زیاد باز و بسته نکنیم و اجازه دهیم تا تنظیم شود.

در این ویدئو به طور کامل زرین سرویس در مورد علت افت ناگهانی دمای یخچال فریزر صحبت کرده و همچنین روش رفع این مشکل را هم به صورت کامل شرح داده:

3. یخچال ساید بای ساید کار نمی‌کند

در این حالت چند مشکل وجود دارد که باید عیب یابی یخچال ساید بای ساید برای آن انجام شود.
علت‌هایی که باعث کار نکردن یخچال ساید بای ساید می‌شوند پریدن فیوز ساید بای ساید، کنترلرها خاموش هستند، یخچال ساید بای ساید روی حالت نمایشگاه قرار دارد.
راه حل برطرف کردن پس از عیب یابی یخچال ساید بای ساید این است که فیوز را وصل کنید و در صورت خراب بودن آن را تعویض کنید، برای خارج شدن از حالت نمایشگاهی کافی است آن را از برق جدا کرده و دوباره به برق وصل کنید.

4. برفک‌های ریز روی بسته بندی‌ها

در برخی موارد متوجه برفک‌های ریز روی مواد غذایی‌های بسته بندی شده خواهید شد که در این صورت برای عیب یابی یخچال ساید بای ساید باید بدانید که این اتفاق در اثر باز ماندن درب یخچال اتفاق خواهد افتاد که برای رفع آن باید بدانید که علت باز ماندن درب یخچال چیست و آن را برطرف کنید.

5. چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید

برای علت چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید باید عیب یابی یخچال ساید بای ساید انجام شود تا علت آن را بفهمیم.
علت چشمک زدن درجه یخچال معمولا در اثر تغییر دما در صورت راه اندازی برای اولین بار و یا ریست کردن یخچال ساید بای ساید است.

چشمک زدن درجه یخچال ساید بای ساید

عیب یابی ساید بای ساید

در صورتی که با مطالعه این مقالات نتوانستید عیب یابی یخچال ساید بای ساید و عیب یابی یخچال فریزر خود را انجام دهید می‌توانید از زرین سرویس مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس یخچال فریزر و ساید بای ساید کمک بگیرید.

عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید هیمالیا

یخچال فریزر هیمالیا یکی از بهترین محصولات ایرانی است که شما می‌توانید در قیمت‌های مناسب تری نسبت به سایر برندهای دیگر آن را خریداری کنید.
برای عیب یابی ساید بای ساید و یخچال فریزر هیمالیا باید ابتدا علت آن را جویا شوید برای مثال بدانید که یخچال شما صدا می‌دهد، برفک می‌زند و یا … و سپس دست به کار تعمیر آن شوید.
قطعات این برند به راحتی پیدا می‌شوند و تعمیر آن‌ها نسبت به برند‌های دیگر آسان تر است.

عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید هیمالیا

عیب یابی ساید بای ساید و یخچال فریزر

عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

یخجال فریر و ساید بای ساید سامسونگ یکی از بهترین برندها در ایران و جهان است.
عیب یابی این برند یخچال کار آسانی نیست و برای آن می‌توانید از شرکت‌های معتبر کمک بگیرید.
ابتدا قبل از انجام هرکاری عیب یابی ساید بای ساید و یخچال فریز را باید انجام دهید و سپس شروع به تعمیر آن کنید.
برای عیب یابی ساید بای ساید سامسونگ باید توجه کنید و مشکل یخچال خود را پیدا کنید که معمولا می‌تواند صدای زیاد، لرزش غیر طبیعی، برفک زدن و … باشد.
در ابتدای همین مقاله نحوه رفع این عیب‌ها را برای شما توضیح دادیم شما می‌توانید  با توجه به آن‌ها مشکل یخچال فریزر و ساید بای ساید خود را برطرف کنید.

عیب یابی یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ

عیب یابی ساید بای ساید و یخچال فریزر

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

یکی از کارهایی که پس از عیب یابی ساید بای ساید و یخچال فریزر باید انجام شود تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید می‌باشد.
با گرانی روز افزون یخچال و سایر وسایل برقی شما نمی‌توانید در صورت برخورد با مشکل یک یخچال جدید خریداری کنید و باید آن را تعمیر کنید.
شرکت زرین سرویس نمایندگی تعمیرات یخچال فریزر و ساید بای ساید در انواع برندهای مختلف از جمله ال جی، بوش، دوو، امرسان، هیمالیا، سامسونگ، اسنوا، پارس، بکو … در استان‌های شیراز، رشت، مشهد، اصفهان، گرگان، گیلان، مازندران، تهران و البرز می‌باشد.
شما دوستان عزیز در صورت برخورد با هرگونه مشکل در یخچال فریزر و ساید بای ساید خود می‌توانید از ما کمک بخواهید فقط کافی است سفارش خود را به صورت آنلاین و تماس تلفنی ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود از خدمات بی نظیر زرین سرویس کمک بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید

عیب یابی ساید بای ساید و یخچال فریزر