کشو آلمان سازنده پکیج‌های بوش می‌باشد که این پکیج یکی از بهترین برندها در بازار می‌باشد. در برخی موارد مشکلاتی برای پکیج دیواری بوش شما به وجود می‌آید از جمله مشکلات سر و صدای زیاد و … که باید تعمیر پکیج بوش برای آن انجام شود. البته باید این را بدانید اگر در طول سال سرویس پکیج بوش را انجام دهید ممکن است دیگر به تعمیر پکیج بوش نیاز نداشته باشید.

انواع خدمات مربوط به پکیج بوش

خدمات پکیج بوش شامل نصب، تعمیر و سرویس پکیج بوش می‌باشد که امروزه توسط نمایندگی‌های معتبر در همه شهرها این خدمات انجام می‌شود.
نصب پکیج بوش کار هر کسی نیست و بهتر است اگر در این زمینه فعالیت نداشته اید از نمایندگی‌های این برند درخواست کنید که نصب پکیج شما را انجام دهند.
نصب پکیج بوش اینگونه انجام می‌شود که ابتدا بهترین محل نصب را برای آن پیدا می‌کنیم که معمولا درون آشپزخانه قرار می‌گیرد پس از آن باید لوله کشی مناسب برای آن را انجام دهید و در مرحله بعد سینی نصب را با استفاده از دریل، پیچ و مهره به دیوار نصب کنید و پکیج را روی آن قرار می‌دهید و در مرحله آخر لوله و شیلنگ‌ها و … را به صورت مناسب وصل کرده و آن را راه اندازی می‌کنید.
درباره تعمیر باید بگویم در اکثر مواقع برای پکیج مشکلاتی به وجود می‌آید از جمله آب را به درستی گرم نمی‌کند، سروصدا دارد و … شما می‌توانید جهت عیب یابی آن به مقاله آموزش عیب یابی پکیج دیواری مراجعه کنید.
و اما درباره سرویس پکیج بوش باید بدانید که به صورت کلی سرویس پکیج بوش باید هر شش ماه یکبار انجام شود چرا که باعث جلوگیری از خرابی قطعات پکیج می‌شود.
سرویس پکیج بوش زمانی انجام می‌شود که پکیج رسوب گرفته باشد و ما باید قبل از بروز اختلال درون پکیج دست به کار شده و رسوب گیری و … را انجام دهیم.
در این بخش شما را به صورت جزئی با نصب، تعمیر و سرویس پکیج بوش آشنا کردیم در ادامه با زرین سرویس همراه باشید تا به صورت کلی با آن‌ها آشنا شوید.

خدمات مربوط به پکیج بوش

تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش

مشکلات رایج پکیج بوش

در بیشتر مواقع پکیج بوش با مشکلاتی رو به رو می‌شود که به صورت مختلفی نمایش داده می‌شود.
در برخی مواقع پکیج مشکلات خود را با درست عمل نکردن بروز می‌دهد و در شرایطی دیگر با نمایش ارور نشان داده می‌شود که پس از تعمیر پکیج بوتان برطرف می‌شود.
از مجموع مشکلات باید به ناگهانی روشن شدن پکیج بوش، گرم نکردن رادیاتورهای توسط پکیج بوش، جرقه نزدن پکیج بوش، خاموش شدن مدوام پکیج بوش، تولید سر و صدای زیاد پکیج بوش، گرم نکردن آب پکیج بوش و … اشاره کرد.

مشکلات رایج پکیج بوش

تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش

درباره ارورها و کد خطاهای پکیج‌ها در ادامه برای شما توضیح داده خواهد شد.

کد خطای پکیج بوش

کدهای خطای پکیج بوش را در این بخش برای شما توضیح می‌دهیم.

  • کد خطای A3 برای نمایش خرابی حسگر دود که ممکن است خرابی آن از قطعی سیم باشد.
  • در صورتی که کد A4 را مشاهده کردید باید بفهمید فن پکیج با مشکل روبه رو شده است و حسگر دود فعال است.
  • ارور A6 برای نمایش این است که به شما بگوید دود پکیج به درستی تخلیه نمی‌شود.
  • کد خطای A7 نشان دهنده خرابی سنسور ntc می‌باشد.
  • در صورتی که کد B1 را مشاهده کردید ممکن است که مشکل اصلی از کد کلید باشد.
  • کد خطای AA این را نشان می‌دهد که پکیج شما آب را به درستی گرم نمی‌کند.
کد خطای پکیج بوش

تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش

در صورتی که ارورهای پکیج شما این موارد نیستند می‌توانید به بانک ارور پکیج مراجعه کرده و در جهت تعمیر پکیج بوش خود فعالیت کنید.

تعمیر پکیج بوش

تعمیر پکیج بوش امروزه توسط نمایندگی‌های معتبر این شرکت انجام می‌شود زرین سرویس یکی از این مراکز تخصصی می‌باشد.

سوالات متداول و عیب یابی پکیج بوش

پکیج بوش روشن شده ولی آب را به درستی گرم نمی‌کند:

از مجموع علت‌هایی که باعث بروز این مشکل شده است می‌تواند کم بودن فشار آب یا گاز باشد که با تنظیم این دو می‌تواند این مشکل برطرف شود و نیاز به تعمیر پکیج بوش نمی‌باشد.
در صورتی که مشکل شما هیچکدام از این موارد نبود می‌توانید جهت تعمیر پکیج بوش خود از تیم حرفه ای زرین سرویس در همه استان‌ها کمک بگیرید.

جرقه زدن و روشن نشدن پکیج بوش:

در صورتی که دستگاه جرقه می‌زند ولی روشن نمی‌شود چند علت مختلف برای آن وجود دارد که یکی از آن‌ها قطع بودن گاز دستگاه می‌باشد که با وصل شدن گاز باید این مشکل برطرف شود.
در موردی دیگر ممکن است بین جرقه و مشعل فاصله افتاده باشد که باید آن را تنظیم کنید و همچنین می‌تواند مسدود شدن سوراخ‌های مشعل باشد که اجازه نمی‌دهد گاز وارد دستگاه شده و روشن شود.

نشت آب از پکیج بوش:

در برخی موارد پکیج نشتی دارد که باید علت آن را جویا شویم.
زمانی که آب از پکیج بوش نشت می‌کند باید لوله‌ها و اتصالات آن را بررسی کنیم در صورتی که مشکل آن شل بودن اتصالات است آن را محکم کنید و در غیر این صورت مشکل خرابی و یا سوراخ بودن قطعات است که باید تعویض شوند و یا تعمیر پکیج بوش برای آن‌ها انجام شود.

سر و صدای زیاد پکیج بوش:

سر و صدای پکیج بوش در بیشتر مواقع ناشی از هواگیری نکردن پکیج می‌باشد.
هواگیری پکیج بوش اینگونه انجام می‌شود که شیلنگ‌های پکیج را در حالت نیمه باز و یا کاملا باز گذاشته و سپس آب را باز می‌کنیم و اجازه می‌دهیم آب به همراه هوای درون پکیج خارج شود و سپس پیچ و مهره‌های آن را بسته و پکیج را در حالت عادی قرار می‌دهیم.
با انجام این کار می‌توانیم سر و صدای پکیج را از بین ببریم.

سوالات متداول و عیب یابی پکیج بوش

تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش

در صورتی که توانایی تعمیر پکیج بوش خود را ندارید می‌توانید از زرین سرویس تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش در استان‌های تهران، البرز، رشت، شیراز، اصفهان و … کمک بگیرید.

سرویس پکیج بوش

سرویس پکیج بوش یکی از خدماتی است که در صورت انجام آن دیگر نیاز به تعمیر پکیج بوش نمی‌باشد.
سرویس پکیج بوش هر چند وقت یکبار باید انجام شود چرا که باعث طولانی تر شدن عمر پکیج می‌شود.
بهترین زمان برای سرویس پکیج بوش زمانی است که دستگاه پکیج رسوب گرفته و دچار اختلال شده است.
یکی از راه‌های سرویس پکیج بوش رسوب گیری پکیج بوش می‌باشد که برای انجام این کار باید به صورت کامل آموزش رسوب گیری پکیج را مطالعه کنید.
البته باید بدانید که رسوب گیری پکیج با استفاده از اسید و جوهر نمک انجام می‌شود البته در برخی مواقع که رسوبات چند لایه زیاد است می‌توانید با ضربه زدن رسوبات را جدا کنید.
یکی دیگر از روش‌های سرویس پکیج بوش بررسی دودکش پکیج است و همچنین بررسی شیلنگ‌ها و لوله‌های آب هم یکی از مواردی است که باید انجام شود.

سرویس پکیج بوش هم یکی دیگر از خدمات تیم حرفه ای زرین سرویس می‌باشد.

سرویس پکیج بوش

تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش

نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش در تهران

در بخش‌های قبلی شما را با تعمیر و سرویس پکیج بوش آشنا کردیم و همچنین مقاله‌های دیگر هم جهت آموزش در اختیار شما قرار دادیم در صورتی که با مطالعه آن‌ها بازهم قادر به تعمیر و سرویس پکیج بوش خود نیستید از بانک ارور پکیج کمک بگیرید و ارورهای آن را برطرف کنید و در آخر اگر نتوانستید تعمیر پکیج بوش خود را انجام دهید می‌توانید از نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش در تهران، البرز، اصفهان، شیراز، مازندران، رشت، گیلان، گرگان، مشهد و … کمک بگیرید.
در صورت تمایل فقط کافی است یک تماس با ما برقرار کرده و یا به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن در محل مورد نظر خود از خدمات بی نظیر زرین سرویس بهره مند شوید.

نمایندگی مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش در تهران

تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس و تعمیر پکیج بوش