با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان همه ما به دنبال بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان هستیم. بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان داکت اسپلیت، گرمایش مرکزی، پکیج، بخاری، شوفاژ و … می‌باشند. در ادامه می‌خواهیم بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان را برای شما نام برده و توضیح دهیم با زرین سرویس همراه باشید.

انواع سیستم گرمایشی

در صورتی که بخواهید بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان را انتخاب کنید قبل از آن باید به صورت کامل انواع سیستم گرمایشی را بشناسید جهت آشنایی با آن‌ها با زرین سرویس همراه باشید.

شومینه

از قدیمی‌ترین سیستم‌های گرمایشی شومینه می‌باشد که در گذشته بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان محسوب می‌شد.
شومینه از نظر ظاهری جلوه زیبایی دارد ولی به نوبه خود معایبی هم دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.
از معایب شومینه باید بگویم به دلیل احتراق آن درون منزل و نبود هیچگونه محفظه برای جلوگیری از پخش شدن گاز مونوکسید کربن باعث گاز گرفتگی می‌شود.
همچنین باید بگویم شومینه به تنهایی نمی‌تواند محیط را گرم کند و جنبه دکوراتیو دارد باید در کنار آن از یک سیستم گرمایشی دیگر استفاده شود.
همچنین باید بدانید که شومینه باعث به سرعت کثیف شدن پرده‌ها و دیوارها خواهد شد و بهتر است که امروزه از این نوع سیستم گرمایشی استفاده نشود.

شومینه

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

بخاری گازی، نفتی و برقی

بخاری به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که چندین سال است مردم جهت گرمایش محیط منزل خود از آن‌ها استفاده می‌کنند و بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان می‌باشند.
بخاری‌ها با استفاده از نوع سوخت و انرژی متفاوت گرمایش محیط را انجام می‌دهند در گذشته بیشتر از بخاری‌های برقی و نفتی استفاده می‌شد که دردسر بیشتری نسبت به بخاری گازی داشته اند همچنین هزینه سوخت آن‌ها بالاتر بود.
بخاری‌های گازی همان بخاری‌هایی اند که در بیشتر منازل امروزه مشاهد می‌شوند.
از مزایای بخاری نصب سریع و آسان، هزینه مناسب تر نسبت به سایر سیستم‌های گرمایشی، آلودگی کمتر و … می‌باشد که باعث شده اند بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان به شمار آیند.
همچنین از معایب این نوع سیستم گرمایشی باید به جاگیر بودن آن‌ها، خطر گاز گرفتگی در صورت بی توجهی و … اشاره کرد.

بخاری گازی، نفتی و برقی

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

پکیج

پکیج نوعی از سیستم‌های گرمایشی است که علاوه بر گرمایش محیط وظیفه گرم کردن آب مصرفی آن محیط را هم به عهده دارد.
پکیج به تنهایی نمی‌تواند گرمایش را مانند بخاری انجام دهد و باید به کمک سایر سیستم‌ها از جمله رادیاتورها، شوفاژها، فن کویل‌ها و … این کار را انجام دهد.
از مزایای پکیج همین است که می‌توان برای تامین آب مورد نیاز و گرمای مورد نیاز محیط از آن استفاده کرد و دیگر نیاز به آبگرمکن نیست و محیط کمتری اشغال می‌شود.

پکیج

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

گرما از کف

گرما از کف یکی از جدید ترین سیستم‌های گرمایشی است که بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان می‌باشد که مانند سایر سیستم گرمایشی‌های دیگر مزایا و معایبی دارد.
گرمایش از کف اینگونه سیستمی‌دارد که کف ساختمان را کنده و یا قبل از ساخت کف آن به وسیله لوله‌های مناسب کف ساختمان را به صورت کامل و مشابه عکس زیر لوله کشی می‌شود.

گرما از کف

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

آب پس از گرم شدن به وسیله پکیج یا موتورخانه درون لوله‌ها جریان پیدا کرده و به آرامی‌محیط شما را گرم می‌کند.
از مزایای این سیستم باید بگویم بی خطر بودن آن، تمیز بودن این نوع سیستم گرمایشی نسبت به شومینه و بخاری و … است که باعث شده بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان شناخته شوند.
از معایب گرما از کف کند بودن عملکرد سیستم گرمایشی آن جهت گرم کردن محیط، در صورت بروز مشکل یا نشتی باید کف ساختمان به صورت کامل کنده شود و … .

گرمایش از کف

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

رادیاتور قرنیزی

یکی از دیگر سیستم‌های گرمایشی رادیاتور قرنیزی می‌باشد که می‌توان آن را یکی از بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان دید.
رادیاتور قرنیزی عملکردی مشابه گرما از کف دارد با این تفاوت که گرما از کف لوله کشی کف ساختمان است ولی در این جا لوله کشی‌ها درون قرنیز قرار دارند البته باید بدانید که لوله کشی به شکل قرنیز است و به وسیله آن‌ها محیط منزل شما گرم می‌شود.
از مزایای رادیاتور قرنیزی باید به کم حجم بودن آن، بی خطر بودن آن و … اشاره کرد که می‌تواند از دلایل انتخاب به عنوان بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان باشد.

رادیاتور قرنیزی

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

گرمایش مرکزی

گرمایش مرکزی به نوعی از سیستم‌های گرمایشی گفته می‌شود که عملکردی شبیه به گرمایش از کف دارد و اینگونه عمل می‌کند که آب گرم شده توسط پکیج یا موتور خانه درون رادیاتور و شوفاژ‌ها به گردش در می‌آید و باعث گرم شدن محیط می‌شود.
رادیاتورها و شوفاژ‌های متفاوتی وجود دارد که شما می‌توانید مطابق سلیقه و مقدار هزینه خود آن‌ها را انتخاب کنید.
از مزایای گرمایش مرکزی باید به بدون خطر بودن، جاگیر نبودن، گرمایش مناسب و … اشاره کرد که باعث شده بین بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان انتخاب شود.

گرمایش مرکزی

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

داکت اسپلیت

داکت اسپلیت یک سیستم سرمایشی گرمایشی است که امروزه بسیار پرطرفدار بوده و از بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان می‌باشد.
سیستم گرمایشی داکت اسپلیت‌ها اینگونه است که آب گرم شده به واسطه پکیج یا موتورخانه به آن انتقال داده می‌شود و گرمای موجود درون داکت اسپلیت به وسیله فن به محیط انتقال داده می‌شود.

داکت اسپلیت

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

در صورت بروز هرگونه مشکل درون داکت اسپلیت خود می‌توانید از زرین سرویس مرکز تخصصی نصب، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت کمک بگیرید.

نصب، تعمیر و سرویس سیستم گرمایشی در تهران و البرز

در بخش بالا شما را به صورت کامل با انواع سیستم‌های گرمایشی آشنا کردیم که شما می‌توانید با توجه به آن‌ها بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان را مشاهده کنید.
به صورت کلی باید بگویم که قبل از شروع فصل سرد زمستان سرویس سیستم‌های گرمایشی یکی از امور مهم است که باید انجام شود مخصوصا اگر سیستم گرمایشی شما از نوع پکیج‌ها، موتور خانه، گرمایش مرکزی و … باشد.
یکی دیگر از موارد مهم پس از خریداری بهترین سیستم‌های گرمایشی در فصل زمستان نصب سیستم گرمایشی است که در صورت وارد نبودن به نصب سیستم گرمایشی باعث آسیب زدن به آن خواهد شد.
یکی از مواردی که در صورت نصب و سرویس نامناسب برای بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان به وجود می‌آید بروز اختلال درون سیستم گرمایشی می‌باشد باید تعمیر برای سیستم گرمایشی شما انجام شود.

نصب، تعمیر و سرویس سیستم گرمایشی در تهران و البرز

بهترین سیستم‌های گرمایشی منزل در فصل زمستان

در صورتی که به نصب، تعمیر و سرویس سیستم گرمایشی خود مسلط نیستید می‌توانید از زرین سرویس نمایندگی تخصصی نصب، تعمیر و سرویس سیستم گرمایشی کمک بگیرید.
زرین سریس در استان‌های تهران، البرز، اصفهان، شیراز،  رشت، گرگان، گیلان، مشهد، مازندران و … فعالیت دارد جهت دریافت خدمات از این شرکت می‌توانید به صورت آنلاین و یا تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.