بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 چند دسته اند که بیشتر موارد فروش کولر‌های گازی آن‌ها می‌باشند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم. بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 از جمله مارک‌های او جنرال، گری، جنرال، ال جی و سامسونگ می‌باشد. در ادامه زرین سرویس به صورت کامل بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 را به شما معرفی می‌کند.

کولر گازی چیست و چه کاربردی دارد؟

در جواب کولر گازی چیست؟ باید گفت که یک وسیله سرمایشی و گرمایشی است که جهت تهویه هوا و خنک نمودن هوای محیط از آن استفاده می‌شود که گرمای محیط را گرفته و به بیرون منتقل می‌کند و هوای خنک را به محیط وارد می‌کند.
کولر‌های گازی انواع مختلفی دارند از جمله کولر‌های گازی اسپلیت (دو تیکه)، کولر‌های گازی پنجره ای، کولر گازی پرتابل، کولر گازی ایستاده که این نوع کولر‌های گازی به دو دسته پر مصرف و کم مصرف (اینورتر) تقسیم می‌شوند.
کولر‌های گازی پس از خریداری شدن بهتر است که توسط نیروهای متخصص نصب و راه اندازی شوند چرا که در صورتی که کسی به این کار مسلط نباشد به قطعات کولر گازی آسیب وارد می‌کند زرین سرویس با سال‌ها سابقه درخشان در زمینه سرویس، تعمیر و نصب کولر گازی فعالیت دارد برای نصب کولر‌های گازی خود می‌توانید با زرین سرویس در ارتباط باشید.

بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 کدامند؟

بهترین برند‌های کولر گازی در سال 1402 کولر‌های گازی هستند که از همه نظر از سایر مارک‌های دیگر بهتر و برتر هستند.
از جمله کولر‌های گازی که در سال 1402 بهترین بازار را داشته و همچنین بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهند:

  • کولر‌های گازی OGENERAL

از بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 برند اجنرال است چرا که مزایای بیشتری نسبت به سایر مارک‌های دیگر برخوردار است و همچنین این موضوع که این برند معروف است هم بی تاثیر نیست.
یکی دیگر از دلایلی که بیشتر از این مارک استقبال شده است این است که در رده مصرف برق A++ قرار دارد و همچنین به عنوان یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی شناخته شده است.
از دیگر مزایای این نوع کولر گازی که آن را به عنوان بهترین برند‌های کولر گازی سال 1402 معرفی کرده است این است که دارای قطعاتی با استحکام بالا و همچنین موتوری کم صدا است.
این نوع کولرها در دمای هوای بالا نسبت به سایر مارک‌ها بهتر عمل می‌کند و محیط را خنک تر می‌کنند.
کولر‌های گازی او جنرال در مدل‌ها و طرح‌های مختلف وجود دارد و همه می‌توانند با توجه به سلیقه ی خود کولر گازی مورد نظر خود در این مارک را انتخاب و خریداری نمایند.

بهترین برندهای کولر گازی سال 99 (کولر گازی اجنرال)

بهترین برندهای کولر گازی سال 1402

  • کولر گازی GENERAL

این نوع کولر‌های گازی که جزء پرفروش ترین‌هاست یکی از مهم ترین مزیت‌های این نوع کولر قیمت ارزان و مناسب بودن کولر گازی جنرال نسبت به سایر کولر‌های گازی است.
کولر گازی جنرال در رده برق مصرفی B قرار دارد.
موتور کولر گازی جنرال مارک توشیبا است که ساخت کشور تایلند است که بسیار عالی کار می‌کند.

  • کولر گاز SAMSUNG

شرکت سامسونگ یکی از بزرگ ترین شرکت‌های تولید وسایل برقی و لوازم خانگی در کره جنوبی است که زیر مجموعه‌های زیادی دارد.

برند SAMSUNG یکی از معتبرترین برندها در ایران در گذشته تا کنون بوده است که همه نوع وسیله برقی تولید می‌کند.
شرکت سامسونگ با استفاده از جدیدترین فناوری‌ها و بهترین و با کیفیت ترین قطعات بهترین نوع کولرهای گازی را به بازار ارائه می‌دهد و یکی از بهترین برندهای کولر گازی سال 99 شناخته شده است.
شرکت سامسونگ تنوع بسیار بالایی در محصولات خود دارد و کولر‌های گازی را در انواع مدل‌ها و طرح‌های مختلف به بازار ارائه می‌دهد.
همچنین گارانتی و ضمانت این مارک از کولر‌های گازی یعنی همان سام سرویس باعث شده است که راحت بتوان به آن اعتماد کرد و طرفداران بیشتری داشته باشد.

 

بهترین برندهای کولر گازی سال 99 (کولر گازی سامسونگ)

بهترین برندهای کولر گازی سال 1402

  • کولر گازی GREE

کولر گازی GREE نیز از گزینه‌های بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 می‌باشد.یکی از معروف ترین و بهترین شرکت‌های ساخت سیستم‌های تهویه هوای مطبوع شرکت گری می‌باشد که در سال 1991 شروع به کار کرده است.
گری یک شرکت تخصصی در زمینه ساخت کولر‌های گازی است که بخش اعظم کولرهای گازی مورد نیاز ایران و سایر کشور‌های دیگر جهان را تامین می‌کند.
این نوع کولر‌های گازی که تنوع بالایی در طرح و مدل دارد باعث شده که این مارک را از سایر مارک‌های دیگر متمایز کند.
کولر گازی گری از نظر سرمایش و گرمایش قدرت بالایی دارند و همچنین بدنه و قطعات آن‌ها از جنس بسیار عالی ساخته شده است و جنس خوب و مرغوب آن باعث شده که به درستی کار خود را انجام می‌دهند.
برق مصرفی کولر‌های گازی گری کم است و خاصیت کم مصرف بودن دارد.
پنل‌های خارجی و داخلی کولر‌های گازی گری حجم کمی‌دارند و محیط کمتری را اشغال می‌کنند و با محیط سازگاری پیدا می‌کند.
کولر‌های گازی گری در نوع اینورتر دارای قیمت مناسبی می‌باشند.
از کولرهای گازی گری بیشتر در محیط‌هایی مثل رستوران‌ها، سالن‌ها، پاساژ‌ها، فروشگاه‌ها، بازار سر پوشیده، اماکن عمومی‌و مکان‌های بزرگ استفاده می‌شود.

 

بهترین برندهای کولر گازی سال 99 (کولر گازی گری)

بهترین برندهای کولر گازی سال 1402

  • کولر گازی LG

کولر‌های گازی ال جی با اینکه موتور قدرتمندی دارند ولی در مصرف برق صرفه جویی می‌کنند همچنین این نوع کولر‌های گازی این امکان را دارند که سریع و آسان نصب شوند و یک انتخاب بسیار عالی است برای شما هستند.با این تعاریف می‌توان آن را جزء بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 دانست.
کولر‌های گازی ال جی در طرح‌ها و مدل‌های جدید و بسیار شکیل جایگاه خود را در بازار گرفته اند.

بهترین برندهای کولر گازی سال 99 (کولر گازی ال جی)

بهترین برندهای کولر گازی سال 1402

  • کولر‌های گازی ال جی از جدید ترین نسل کولرهای گازی اینورتر اند که یکی از کم مصرف ترین کولرهای گازی هستند که به صورت یکباره 73 درصد از انرژی مصرفی خود را کاهش داده اند.
    همچنین کولر‌های گازی ال جی که یکی از بهترین برند‌های کولر گازی سال 1402 هستند می‌تواند یک انتخاب مطمئن جهت تامین سیستم گرمایش و سرمایش محیط کاری یا منازل شما باشد.

در این مقاله شما را به صورت کلی با پرفروش ترین و بهترین برندهای کولر گازی سال 1402 آشنا کردیم ولی باید بدانید که به علت پرفروش بودن و مورد قبول بودن این مارک‌ها افراد سودجو کولرهای گازی تقلبی با نام این برندها به بازار ارائه می‌کنند و باید شما با روش‌های تشخیص کولر گازی اصلی از تقلبی به صورت کامل آشنا شوید زرین سرویس در مقالات دیگر خود آن را به صورت کامل توضیح داده است.

برای دیدن ویدئوهای آموزشی از کانال ما در آپارات به آدرس زیر بازدید فرمائید:

https://www.aparat.com/zarinservice